הפגנה נגד אלימות הלהט"ב ובעד משפחה

למעלה מאלף בני אדם הגיעו אחר הצהריים (חמישי) להפגנת ה"הרוב השפוי מתעורר" ברחבת גשר המיתרים בכניסה לירושלים.

בהפגנה נטלו חלק רבנים וראשי ישיבות ביניהם הרב יצחק שילת ראש ישיבת מעלה אדומים, הרב יגאל לוינשטיין ראש המכינה בעלי, הרב דניאל מילר ראש ישיבת ת"א, הרב יוסף זיני, הרב צבי טאו, הרב עודד וולנסקי, הרב אריאל בראלי, הרב אברהם בלס, הרב יוסף קלנר, הרב אורי שטטנר והרב מאיר גולדמינץ.

הרב בעז כהנא אמר בהפגנה, "מול גלי ההשתקה של משטרת המחשבות שאוסרת עלינו לחשוב ולהגיד את האמת הבריאה, אל תתנו לתרבות זרה לסמא את העיניים מהנורמליות שבעולם, אין בזה הבדל בין חילוני לדתי בין ימין לשמאל".

הרב אריאל בראלי מישיבת שדרות הוסיף, "יש תרבות שמנסה לעוות לנו את המוסר הבסיסי. לא תפסידו אותנו באיומים שלכם. תרפו מהמרחב הציבורי שלנו".

"תרבות שמנסה לעוות לנו את המוסר"חזקי ברוך


אריה קינג חבר מועצת עיריית ירושלים, תקף בדבריו את הניסיון לפגוע בצביון העיר ירושלים ואת "ההתרסה והאלימות הלהט"בית", כלשונו.

"התרסה ואלימות להט"בית"חזקי ברוך

מארגני ההפגנה הביעו בסיומה שביעות רצון מכמות המשתתפים. "לאחר שבשבוע שעבר נשברו כל השיאים באלימות והדורסנות של הארגונים האלימים כלפי החברות הגדולות במשק, התקשורת והציבור, אנו עדים כעת להיפוך מגמה".

"לאחר שנים בהם שתקנו -לא עוד. כעת הרוב השפוי מתעורר ויאמר את דברו בכל מקום - כן לשפיות ולנורמליות, לא לאלימות הדורסנית של ארגוני הלהט"ב שמנסים לשנות את השיח והמרחב הציבורי התרבותי של מדינת ישראל", סיכמו המארגנים.

ההפגנה נגד מצעד הגאווה סמוך לגשר המיתרים