עו"ד איתמר בן גביר
עו"ד איתמר בן גבירצילום: יוני קמפינסקי

עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי תנועת עוצמה יהודית, פרסם בחשבונות הטויטר והפייסבוק שלו תמונה של חברת קהילת הלהט"ב שלטענתו צעקה לעברו בשוק מחנה יהודה כי הוא שמח לאחר רצח הנערה שירה בנקי ז"ל.

בן גביר פרסם את התמונה על מנת לברר את זהותה של האשה, וזאת לצורך הגשת תביעת לשון הרע נגדה.

"מי מכיר? הגברת הציגה עצמה כחברת הקהילה הלהטבי"ת ואמרה לי ששמחתי על רצח הנערה שירה בנקי ז"ל- אני לא סובל כשמשקרים. דעותיי על המצעד ידועות, ואני סבור שחברי הקהילה פוגעים במדינת ישראל, אך מעולם לא שמחתי על רצח נערה. מי שמכיר את פרטי הגברת אשמח לקבלם לצורך תביעה שאגיש", כתב בן גביר בצמוד לתמונה.

בתגובה לדברים מיהר יריב אופנהיימר מי שכיהן שנים רבות כמזכ"ל שלום עכשיו ועומד מאחורי עתירות רבות של התנועה לפרסם תגובה בטוויטר, שבה נאמר "די כבר עם הטרור המשפטי שלך! הרי היא אמרה לך בארבע עיניים ולא נגרם לך שום נזק, ואתה עכשיו רץ לספר לכולם ולצוד אותה. יום יבוא ומישהו יחליט לתפוס אותך במילה (זה לא קשה) ותחטוף שבעתיים".

בן גביר השיב לטענות וציין "כרגיל אתה לא בודק את העובדות ורץ לצייץ - הייתי עם אישתי והילדים וזה התרחש באמצע השוק".

מאוחר יותר הוסיף בן גביר, "מצחיק שדווקא אופנהיימר שעומד מאחורי עתירות רבות שהחריבו חיים של אנשים מתלונן שאני עושה טרור משפטי - תראו מי שמדבר, הגיע הזמן שבשמאל יבינו שלא יוכלו להשמיץ, להכפיש, ולגרום עוול בלי לשלם".