אביב גפן
אביב גפןפלאש 90

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות את הזמר אביב גפן, בעקבות ביקורת שהשמיע על תושב שבי שומרון שהשתתף בתוכנית ''אביב או אייל'' בקשת 12.

"אביב גפן המשתמט תוקף עולה חדש מהשומרון. כמה נמוך מוכן השמאל הקיצוני לרדת", אמר דגן והעביר מסר לזמר. "אביב, אתה צריך להצדיע כשאתה רואה אדם שעשה את המעשה הציוני ביותר ועלה לישראל ללב הארץ. השומרון.

''אביב שברח משירות צבאי, שהשבוע אבא שלו כינה את ישראל 'ממשלה נאצית', לא עושה טובה לאיש שהוא חי בישראל. עם ישראל לא זקוק לטובות. אנחנו נניף בגאווה את דגל ישראל כחול לבן עם מגן דוד במרכזו, בכל מקום בארץ ישראל", הבהיר דגן.

יוסי דגן
יוסי דגןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

כאמור, אדם גוזלן, עולה חדש מצרפת שהתחתן לפני חצי שנה והחליט לגור בשומרון, ספג מילים קשות מאביב גפן: ''אני חושב שאתה זה הסיכוי הכי טוב שהילדים של אייל ,מירי, ושלי לא יחיו בארץ בעוד כמה שנים'', הטיח גפן בגוזלן. ''אנשים משיחיים, חיים בהתנחלויות, אתם תוקעים את הסיכוי לשלום''.

מירי מסיקה שישבה גם היא באולפן ענתה לגפן ''אתה עושה הכללה גסה, בדיוק כמו שאתה לא רוצה שיעשו עליך. רצחת את האיש''. אייל גולן אמר לגפן ''אני בשונה ממך רואה ישראלי נפלא. בחור צעיר ואנרגטי שבא לשיר איתנו''.