שלי יחימוביץ'
שלי יחימוביץ'צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) פרסמה בפייסבוק עדות של אישה הטוענת כי ח"כ איתן ברושי הטריד אותה, לכאורה, בזמן ששימש מג"ד בגדוד שבו שירתה בצה"ל.

נדגיש כי על המקרה הזה חלה התיישנות. "ברושי היה המג"ד של החיילת מ' כשהטריד אותה מינית על בסיס קבוע ומירר את חייה", האשימה יחימוביץ'.

''יום אחד נתקלה בו מ' ברחוב. זה היה שנים אחרי שהשתחררה מצה"ל. היא כבר היתה אשה בעלת בטחון עצמי, נשואה, אמא, עובדת במקצוע חשוב ותורם. ובכל זאת קפאה כמשותקת, כמעט התעלפה, וחזרה הביתה כשהיא רועדת, נסערת, הלומה ואחוזת בחילה.

''אני פותחת בזה, כמענה לשאלה הבלתי נסבלת 'למה היא נזכרה עכשיו'. ובכן, מ' לא היתה צריכה להיזכר. פשוט כי היא מעולם לא שכחה. תחושת הגועל והפחד נשארה לתמיד. על זה נאמר: הרובה לא זוכר, המטרה לא שוכחת. מ' היא אחת הנשים שפנו אליי לאחרונה וסיפרו על הטרדות קשות ואף יותר מזה שספגו מברושי", טענה חברת הכנסת.

עו"ד אילן בומבך, בא כוחו של ח"כ איתן ברושי, מסר בתגובה "אני קורא לח"כ יחימוביץ' להסיר את חסינותה ולהתמודד עם הכפשותיה כלפי מרשי במקום בו מבררים את העובדות- בבית המשפט ולא בפייסבוק. לאחר שתוסר חסינותה של יחמוביץ' תוגש נגדה תביעת דיבה. הדברים לא היו ולא נבראו".