זירת הדריסה ליד חוות גלעדנדב גולדשטיין והלל מאיר/TPS

אישה בשנות ה-40 לחייה נדרסה למוות הערב (חמישי) על ידי רכב פלסטיני סמוך לחוות גלעד בשומרון. נבדק חשד שמדובר בפיגוע דריסה.

צוותים של מגן דוד אדום ניסו להציל את חייה של האישה אך קבעו את מותה בתום פעולות החייאה ממושכות.

הנהג הדורס נמלט מהמקום וכעבור שעה מהפיגוע הסגיר את עצמו לידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים. הנהג טוען כי מדובר בתאונת דרכים. לדבריו החליט להימלט מהזירה כי פחד שייהרג אם יעצור.

האירוע התרחש בציר 60, לא הרחק מהמקום שזו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד בפיגוע ירי בחודש ינואר האחרון.

עדי ראייה סיפרו כי האישה עמדה בטרמפיאדה הסמוכה לחוות גלעד. רכב בעל לוחית זיהוי פלסטינית דרס אותה ונמלט מהמקום. כוחות גדולים של צה''ל פתחו בסריקות לאיתורו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שנמצא בזירת אירוע הדריסה משוכנע שמדובר בפיגוע טרור. "מבחינת דרגי הפיקוד בשטח, וגם מבחינתנו, מדובר בפיגוע לכל דבר ועניין. הצומת הוא צומת מואר עם עמודי תאורה של נתיבי ישראל, אין שום סימן לחריקה ועצירה, לא לפני מקום הפיגוע וגם לא לאחריו", פירט דגן.

''הנהג לא הופתע מהתאונה. מבחינתנו זה עוד פיגוע קשה של רצח בדם קר של תושבת השומרון בכביש מרכזי במדינת ישראל", הבהיר.

חובש בכיר במד"א דותן מעצרי ופראמדיק מד"א בועז מלכה סיפרו "כשהגענו למקום הבחנו בצומת המוארת בכביש 60 סמוך לחוות גלעד, באישה בשנות ה-40 ששכבה בתעלה בצד הדרך, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות, מצבה היה קריטי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".