חלק מהסגל החדש. כארם משעור
חלק מהסגל החדש. כארם משעורצילום: מנהלת הליגה

בני הרצליה השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה אחרי שהחתימה את מייקל דיקסון ג'וניור לעונה אחת.

הגארד בן ה-27 (1.86) מחזיק באזרחות כפולה: אמריקאית וגאורגית. דיקסון שיחק בקולג' במדי אוניברסיטת מיזורי ואוניברסיטת ממפיס ונבחר פעמיים לשחקן השישי של העונה בקונפרנס: ב-2012 בביג 12 (אז גם נבחר לחמישיית ההגנה) וכעבור שנתיים ב-AAC. אחרי עונת רוקי בליטא, הוא פרץ במדי נימבורק בהדרכתו של ננו גינזבורג, הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות צ'כיה ולפלייאוף ליגת ה-VTB עם ממוצעים של 14.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק.

לפני שנתיים הצטרף דיקסון לא.א.ק אתונה ועזר לה להגיע לחצי גמר הגביע, חצי גמר הפלייאוף ושמינית גמר ליגת האלופות, כשהוא מעמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק. את העונה שעברה הוא פתח בשטרסבורג הצרפתית (13.0 נקודות ו-4.3 אסיסטים בפחות מ-20 דקות למשחק), אך במהלכה עבר לבאחצ'שחיר מליגת המשנה בטורקיה והוביל אותה לזכייה בגביע הליגה ולגמר הפלייאוף, מה שהספיק בסופו של דבר לעליית ליגה היסטורית. ב-28 משחקים בקבוצה הוא תרם 14.1 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים, כשהוא קובר שתי שלשות וחצי למשחק ב-39%.

בשנים האחרונות משחק דיקסון בנבחרת גאורגיה, במדיה רשם 13.8 נקודות ו-5.2 אסיסטים ביורובאסקט בתל אביב בקיץ שעבר. בין היתר, הוא הצטיין בניצחון שחיסל את סיכוייה של ישראל להעפיל לשלב הבא עם 18 נקודות, שבעה אסיסטים ושלשה קריטית בשניות הסיום לפני ההארכה. לאחרונה הוא הופיע במדי גאורגיה במוקדמות הגביע העולמי ובארבעה משחקים רשם 27.0 נקודות, 4.3 שלשות ב-45% דיוק, 4.5 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים, כולל 36 נקודות ותשעה אסיסטים מול סרביה החזקה.

עם ההחתמה של דיקסון סגרה הרצליה את הסגל שכולל את כרם משעור, ניצן חנוכי, אור לאומי, גייב לוין וסם סינגר, כשאליהם מצטרפים חמשת הזרים: ג'ף אדריאן שיפתח את עונתו השלישית בקבוצה, מייקל דיקסון ג'וניור, ג'יימס רובינסון, בוגדן בליזניוק והילטון ארמסטורנג. את הסגל ישלימו צמד הצעירים, שחקני הבית של המועדון, עמית ארליך ורותם זיו.

הצוות המקצועי של הקבוצה יכלול את המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ׳ניק, עוזריו יהיו אלון שטיין שממשיך לעונה שלישית במועדון ורוני לוי. אלון הראל ימשיך כמאמן הכושר.