ח"כ ד"ר ענת ברקו
ח"כ ד"ר ענת ברקוצילום: ערוץ 7

ח"כ ד"ר סא"ל (מיל') ענת ברקו מביעה הבוקר (ראשון) תקווה שהמשטרה תמנע מהלווית המחבל מאום אל פאחם להפוך למפגן לאומני בוטה, תוך הסתייעות בחוק שאותו יזמה ואושר לפני כמה חודשים.

"עכשיו כשהמחבל מאום אל פחם נוטרל אתמול בירושלים, האם שוב נראה דגלי חמאס ואש"ף ונשמע ססמאות לאומניות בהלוויה המונית? (כן, למי ששכח, מדובר באותם דגלים שראינו בתל אביב שבוע שעבר...)", כתבה ברקו בדף הפייסבוק שלה.

"אמרתי זאת בעבר ואומר זאת שוב בקול: מחבלים צריך לקבור קבורת חמור בלילה באין רואים", הוסיפה ברקו.

לדבריה, "החוק שלי, אותו העברתי במושב הקיץ האחרון, בתמיכת השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, לא יאפשר חינגה של שנאה עם אלפי אנשים. מקווה שהפעם, תהלוכות שטנה וטרור המלווים קבורת מחבלים לא יחזרו על עצמם".

"החוק נבע, לצערי הרב, בעקבות פסטיבל השטנה וההסתה שראינו באום אל פחם כאשר קברו את שלושת הרוצחים השפלים, תושבי אום אל פחם, אזרחי מדינת ישראל, שרצחו בהר הבית את שני השוטרים שלנו: סיתאווי ושנאן (אחינו הדרוזים)", הסבירה.

"לפני כשנה, טקס קבורת המחבלים באום אל פחם, היווה מופע טרור וחתרנות תחת ריבונותה של מדינת ישראל. לצערינו מופע האימים התאפשר אז בהמשך לעתירת ארגון "עדאלה" לבג"צ. אני מודה לכוחות הביטחון שלנו שפעלו אתמול במהירות ומנעו אסון בכך שנטרלו את המחבל, שכעת טוענים כי היה לקוי בנפשו... כנראה שהלקות גרמה לתאוות הרצח כשנקרה בדרכו שוטר במשמרת...", הוסיפה.

"עתה, בזכות החוק שהעברתי בכנסת, משטרת ישראל תוודא, שמסע הלוויה לא יהפוך שוב לאקט מתריס ופוגעני של אזרחים-ערבים מאום אל פחם, נגד המדינה שהם כה נהנים מטובה וממנעמיה ולא רוצים להחליפה באף מדינה ערבית, והם יודעים למה!", חתמה ברקו.