אירועי שופר בפארק
אירועי שופר בפארקללא

אלפי ישראלים ישתתפו באירועי "שופר בפארק" שנערכים זו השנה הרביעית בהובלת ארגון 'יחד' מבית רשת 'אור תורה סטון' בשיתוף "צהר" והחברה למתנ"סים.

דתיים וחילונים, גברים ונשים, בני כל העדות והמגזרים, יגיעו לפארק הסמוך למקום מגוריהם ויוכלו לשמוע קול שופר.

"בזכות תקיעות השופר והפעילות המקסימה לילדים, החיבור לראש השנה היה לנו חזק ומרגש מאי פעם. הרגשנו שייכים למסורת ולחג", סיפרו משתתפים משנה שעברה.

רבים מהמשתתפים לא פוקדים את בתי הכנסת בימי שגרה או בחגים, כך שרבים מהם לא זכו לשמוע את קול השופר כבר שנים רבות. הוצאת השופר מכותלי בית הכנסת אל הפארקים והמרחבים הציבורים מהווה עבורם הזדמנות פז לחיבור אישי ומשפחתי לרוח החג ולמסורת היהודית.

מארגני הפרויקט צופים גם השנה עליה במספר המשתתפים באירועי החג הקהילתיים. הרב כתריאל (קנת') ברנדר, הנשיא הנכנס של רשת אור תורה סטון, מספר "אירועי שופר בפארק מהווים אירוע קהילתי וחברתי אשר נועדו לקרב לבבות ולעצב יחד את הזהות הכללית שלנו כעם. הוצאת השופר מכותלי בית הכנסת והנגשתו לכלל העם היהודי, מהווים רובד נוסף בפעילות העניפה של רשת אור תורה סטון לחיבור כל חלקי העם לשורשיו".

יו"ר ארגון רבני צוהר ויו"ר עמית של רשת אור תורה סטון, הרב דוד סתיו, מסביר "אנו פועלים להנגשת ערכי החג, אירועי החגים ומעגלי החיים לכלל החברה, ולהעצמת המפגש כמנוע של זהות והזדהות. כחלק מכך, אנו מקיימים את אירועי "שופר בפארק", שמטרתם לאפשר לאנשים הרוצים בכך, להרגיש את החיבור למהותו וערכיו של החג".

אירועי "שופר בפארק" כוללים תקיעות שופר, סיפור לילדים ופעילות ערכית ברוח החג. עבור חלק מהמשתתפים יהיה זה החיבור היחיד לראש השנה. עבור אחרים תהיה זו הזדמנות ייחודית למפגש מקרב לבבות.

אז גם השנה, בא'-ב' תשרי, 10-11 בספטמבר ב-17:00, בואו עם הילדים והחברים, השכנים והאורחים לאירועי 'שופר בפארק'. לפרטים על מקום המפגש באזור מגוריכם לחצו כאן. שתהיה שנה טובה ומתוקה!