מימין: בורשטיין, הרב שרקי ומשה ליאון
מימין: בורשטיין, הרב שרקי ומשה ליאוןצילום: יח''צ

המועמד לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון, נועד עם הרב אורי שרקי, רב קהילת בית יהודה ויו"ר ''ברית עולם''.

הרב שרקי, ממנהיגי הציונות הדתית בירושלים, קיבל מליאון סקירה על חזונו לעתיד ירושלים בתחומים רבים, כמו גם קידום הבנייה בכל רחבי העיר והדאגה לשכונת בית השבעה.

במהלך השיחה אמר ליאון לרב שרקי, כי יפעל בכל כוחו לבנייה וחיזוק כלל שכונות העיר וידאג לנקודת המשטרה המיוחלת כפי שכבר הבטיח בסיורו לאחרונה במקום.

ליאון, שבשנים האחרונות מחזיק בתיק המנהלים הקהילתיים בבירה, סיפר לרב שרקי גם על תכניותיו לפיתוח הכלכלי של העיר באמצעות יצירת אזורי תעשייה חדשים ומקומות תעסוקה, זאת על מנת לבלום את תופעת ההגירה השלילית של הצעירים מירושלים.

בפגישה נכח גם עו"ד יואל בורשטיין, ממנהיגי הקהילה הצרפתית בירושלים, המשובץ במקום הרביעי ברשימתו של ליאון למועצת העיר – 'ירושלים שלנו'. בורשטיין, שמיועד להיות מחזיק תיק הקליטה בעירייה, סיפר על צרכי הקהילה הצרפתית ברבדים שונים, ביניהם, חינוך, תעסוקה ודיור.

"שמחתי לפגוש את הרב אורי פעם נוספת ונפעמתי מרצונו העז לקדם את מרחב בית השבעה כמו גם את העיר ירושלים על כלל גווניה ואתגריה. כראש עיריית ירושלים אוודא שלא רק חזונו של הרב אשר אני רואה עימו עין בעין יתקיים, אלא אף הרבה יותר מכך, כל זאת למען כבודה של העיר ירושלים", אמר ליאון.