נתן אלנתן, מועמד לראשות עיריית תל אביב
נתן אלנתן, מועמד לראשות עיריית תל אביבצילום: יוני קמפינסקי

המועמד לראשות עיריית תל אביב ויו"ר ש"ס בעיר, הרב נתן אלנתן, דוחה את האיום מצד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי לפנות לבג"ץ, אם לא יחלו העבודות לבניית גשר יהודית ויתקיימו גם בשבתות.

"אני משוכנע שהאולטימטום הזה לא ישפיע על שר התחבורה. אנחנו עדים כאן להתנהלות מאוד לחוצה של חולדאי, שמרגיש שהקרקע בוערת מתחת לרגליו. לאחרונה הצטרפו הרבה מועמדים זה מאיים עליו והוא חושב שקידום אג'נדות אנטי דתיות יסייע לו להיבחר", אומר אלנתן בראיון לערוץ 7.

הוא טען כי הציבור מאס בחולדאי שמנותק מתושבי תל אביב - כדבריו, "במקום שהוא יקדם את תושבי העיר הוא מנסה לעסוק במותג תל אביב - כדי שתהפוך לניו יורק. את התושב הקטן הוא שוכח. הגשר הוא בדיוק דוגמה חיה לכך. הרי לפני שנים רצו לבנות את הגשר הזה והיה אפשר לבנות אותו תוך שנה. אבל החליטו ללכת על תחרות אדריכלים, כדי שזה יהיה גשר מפואר בעלות של שבעים מיליון שקלים".

"במקום לבזבז שנים, היה אפשר כבר לפני עשרים שנה לבנות גשר להולכי רגל במקום הזה - ולא פסל אדריכלי מדהים. את חולדאי כל זה לא מעניין. התושבים לא מעניינים אותו. הוא רק רוצה להראות שגם בתל אביב יש גשרים מיוחדים", הוא מוסיף.