אוהדי בית"ר ביציע
אוהדי בית"ר ביציעצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

טירוף בבירה. מאז גמר גביע המדינה בעונה שעברה לא זכור בבית"ר ירושלים טירוף לקראת משחק כדורגל. רגע לפני שהיא פותחת באופן רשמי את עונת 2018/19 בליגת העל בכדורגל, כשתתארח מחר באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה, נמכרו כלל הכרטיסים עבור אוהדי הקבוצה הירושלמית כשכל 8,000 הכרטיסים המיועדים להם נקנו. יתירה מכך, אף חלק מיציעי פתח תקווה יהיו מלאים מחר בעשרות אלפי אוהדי בית"ר ירושלים שמתכננים להעלות תצוגת עידוד גדולה במיוחד לכבודו של הבעלים החדש, משה חוגג.

למעשה, בית"ר ואוהדיה עברו מהפכה של ממש תוך שבוע וחצי בלבד - מקבוצה שבדרך להתפרקות ובכאוס מוחלט, הפכה בית"ר לקבוצה המעניינת ביותר בליגת העל, עם רכש של שחקנים בדמותם של מאור בוזגלו, ערן לוי, טל בן חיים ואפונסו טיירה.

למעשה, מאז הגעתו של יזם ההייטק, משה חוגג לבירה במקומו של הבעלים המאוס אלי טביב, הכל בבית"ר השתנה מקצה לקצה. מהחרמה של כלל האוהדים של משחקי הקבוצה ואפס עגול על רכישת מינויים, נמכרו למעלה מ-5,500 מינויים, יותר מהעונה שעברה שנחשבת לעונת השיא של בית"ר בשנים האחרונות וכאמור, כלל הכרטיסים למשחק החוץ מחר מול פתח תקווה נרכשו כולם.

זאת ועוד, הבעלות החדשה והיציאה לדרך נקיה מהתערבויות לא מקצועיות, הביאה את ארגון האוהדים האדוק של הבית"רים, ארגון 'לה-פמיליה' להודיע כי הם מבקשים ליישר קו עם הבעלים החדש חוגג ולהימנע מכל גילויי אלימות וגזענות ביציעים. בארגון האוהדים אמרו כי אף שירים קבועים ביציע כמו 'הנה היא עולה' ו-'שיישרף לכם הכפר', לא יהיו יותר.

בדוברות המשטרה של מחוז השרון ביקשו למסור כי מי שלא רכש כרטיסים מראש למשחק מחר, מתבקש שלא להגיע לאיצטדיון בפ"ת ולאזורים הסמוכים אליו, שכן לא תתאפשר מכירת כרטיסים בקופות האיצטדיון, פרט לאוהדי מכבי פ"ת בלבד.

בתוך כך, אחרי ערן לוי, שחקן נוסף שחתם היום לקדנציה שניה במועדון הוא הקשר לירוי צעירי שמגיע היישר מהיריבה מחר, מכבי פתח תקווה.