ביטוח הבריאות שלכם חולה!
ביטוח הבריאות שלכם חולה!צילום: אייסטוק

ידעתם שלפני שנתיים משרד האוצר שינה את הכללים של ביטוחי הבריאות? למה? כי הוא גילה שחברות הביטוח מרוויחות הון עתק על הביטוחים האלה על חשבון הציבור - ולא מספקות כיסוי ביטוחי עדכני וטוב מספיק למבוטחים שלהן.

הבדיקה של משרד האוצר העלתה שהביטוחים שמציעות חברות הביטוח הם ״רעילים״. האוצר הורה לחברות להפסיק מייד לשווק את הביטוחים הישנים.

המפקח על הביטוח במשרד האוצר הורה להן למכור פוליסות זהות זו לזו וגם הכתיב את תנאי הפוליסות עם שיפורים לטובת המבוטחים.

מאז, הפוליסות החדשות שמפיקות חברות הביטוח חייבות לעמוד בתנאים הבאים:

הן זהות זו לזו וכוללות את אותם תנאים בדיוק; הן כוללות את אותם התנאים בדיוק, ללא הרחבות נטולות ערך שמגדילות את הרווח לחברת הביטוח; הן מתעדכנות כל שנתיים, כדי לכלול את הטכנולוגיות החדשות ביותר והתרופות החדשניות ביותר. בקיצור עולות הרבה פחות ומכסות הרבה יותר.

ההוראות החדשות של משרד האוצר הובילו להוזלה של פוליסות הביטוח הפרטי בעד 40 אחוזים. הן גם הגבירו מאוד את התחרות בענף ושיפרו את הפוליסות ללא הכר.

היום, למשל, הפוליסות החדשות כוללת תרופות חדשניות המותאמות גנטיות לחולים – שעושות הבדל של עשרות אחוזים בסיכויי ההחלמה מסרטן.

התחרות בין החברות בשוק גורמת לעדכון קבוע של הפוליסות. חברות הביטוח עושות מאמצים כבירים כדי להביא יותר ערך למבוטחים בפחות כסף. ולכן, אם אתם עדיין “תקועים” עם פוליסות ישנות, לא רק שאתם משלמים הרבה הרבה יותר – אתם גם מקבלים גרסה ישנה של הביטוח.

הייתם קונים אייפון 2 במחיר של אייפון חדש? ברור שלא. באותה מידה, הגיע הזמן שתוודאו שאתם לא תקועים עם “ביטוח 2” וגם משלמים עליו מחיר מופקע.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה:

חברות הביטוח לא רוצות שתדעו את כל זה. ברור שעדיף להם שתשלמו פרמיה יקרה ותקבלו כיסוי גרוע. הן מרוויחות יותר ומשלמות הרבה הרבה פחות במקרה של תביעות. למעשה, הן משקיעות לא מעט כסף כדי שלא תקבלו את המידע הזה.

אנחנו עובדים עם כל חברות הביטוח. אין לנו שום העדפה בינהן, כי אנחנו מקבלים מהן בדיוק את אותה העמלה. וזה אומר שאנחנו רוצים לחפש את הכיסוי הטוב והזול יותר עבורכם.

אתם אפילו לא צריכים לשלם לנו! מי שמשלם לנו הן חברות הביטוח.

אנחנו רוצים רק שאתם תקבלו את מה שמגיע לכם. מבוטחים בכל החברות כבר חסכו כך מיליונים רבים של שקלים.

אז רוצים להיפרד מהביטוח היקר והחולה ?

רוצים לקבל את הביטוח האיכותי והזול ביותר בשוק?

רוצים לקבל את הביטוח העדכני ביותר בשוק?

השאירו לנו את הפרטים שלכם – אנחנו נדבר אתכם ונבדוק איך אפשר לשפר את הביטוח שלכם. זה לא יעלה לכם שקל, אבל עשוי לחסוך אלפי שקלים למשפחה בשנה.

השאירו פרטים בטופס עכשיו. כבר חוזרים אליכם


שם: *
מייל: *
סלולרי: *