"עוטף בכיף" בנמל תל אביב

עשרות דוכנים, פעילויות והרבה שמחה. זה מה שראה מי שהגיע היום (שלישי) לנמל תל אביב שם נערך יריד "עוטף בכיף" ביוזמת משרד הכלכלה בו נמכרת תוצרת יישובי עוטף עזה.

שר הכלכלה, אלי כהן, הגיע למקום עם ראשי הרשויות מהנגב והזמין את הקהל להגיע לשלושת ימי היריד (ימים שלישי עד חמישי), "אחרי שבועות לא פשוטים של רקטות ושריפות הגיע הזמן שנבוא ונחזק אותם. זה הזמן של כל עם ישראל להגיע לכאם עם המשפחה".

ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן הוסיף, "אווירה מדהימה. אנחנו מזמן לא עוטף עזה אלא עוטף ישראל אנחנו מרגישים שאנחנו מגינים על עם ישראל והתושבים יודעים שהישראלים נמצאים איתנו אנחנו מעניקים מפה חיבוק גדול לכל התושבים שלנו ואנחנו שמחים שעם ישראל מגיע ואנחנו מזמינים אתכם גם לפה וגם ליישובים בחגים ולהציף את עוטף ישראל באנשים שבחמאס יסתכלו שאנחנו מנצחים ניצחו אזרחי. ניצחון צבאי נשאיר לצבא".

רן קיויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, אמר, "יש פה 60 עסקים שונים והמטרה שלנו היא להביא אותם לפה, למרכז ת"א, ולעזור להם להגיע לקהל התל אביבי. הם סבלו הרבה בתקופה האחרונה ואנחנו רוצים לחזק אותם".

אלון דוידי ראש עיריית שדרות, "זאת עוד פעילות של ממשלת ישראל שמסייעת ושותפה להפרחת האזור שלנו. השוק הזה מראה ברמה המוראלית את ההשתתפות של מדינת ישראל עם תושבי האזור".

דוידי הסביר מה לדעתו יש לעשות על מנת לעזור לשדרות ולהביא לשגשוגה ופריחתה, "פניתי לשר האוצר שיהפוך את שדרות לעיר ספר וזה יתן לנו מענה למצבי חירום ולנזקים עקיפים. הבקשה מונחת אצלו ואני מקווה שהדברים יזוזו".