בית החולים וולפסון
בית החולים וולפסוןהמרכז הרפואי וולפסון

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות סרטון שהופץ אמש (מוצאי שבת) ברשתות החברתיות ובו נראית אשה פצועה שרועה על הרצפה בבית החולים וולפסון.

המקרה אירע לאחר שהאישה שהגיעה לבית החולים דרשה לדעת מתי תזכה לקבל טיפול. לטענת בני הזוג ניגש אליה מאבטח, הזיז אותה מהדלפק, הטיח את ראשה בקיר והמשיך להכותה גם לאחר שנותרה שרועה על הרצפה.

בבית החולים טוענים מנגד כי בני הזוג תקפו בכח בלתי סביר את אנשי הצוות הרפואי ואת המאבטחים שנאלצו להגיב, וכי הסרטון איננו משקף את האירוע כפי שהתרחש.

מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה כי הסרטון אינו מתאר את האירוע כולו, "בליל שישי האחרון הותקף צוות חדר המיון במרכז הרפואי וולפסון על ידי בני זוג שתועדו בסרטון המופץ כעת ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר והפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך נגד מאבטחינו".

"לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים שצולמו בידי אזרחים בסוף האירוע, והם אינם מתעדים את האירוע כולו", הוסיפו בבית החולים. "המרכז הרפואי וולפסון מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא, ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית".

מהמשטרה נמסר כי "ביום שישי האחרון סמוך לשעה 23:00 התקבל במוקד 100 דיווח אודות ארוע תקיפה בבית החולים וולפסון. צוות השוטרים שהגיע למקום פגש במעורבים בני זוג (52, חולון) וצוות מאבטחים".

"בבירור שנעשה במקום עלה כי הצוות הרפואי במיון ביקש מהאישה לעזוב את הדלפק ומשזו סרבה הוזעקו מאבטחים למקום. מנגד, טענו בני הזוג כי המאבטחים תקפו אותם וגרמו להם לחבלות. אתמול, הוגשה תלונה במשטרה ע"י בני הזוג כנגד המאבטחים והבוקר נחקרו המאבטחים באזהרה בגין חשד לשימוש בכוח שלא כדין", נכתב בהודעת המשטרה.