אדלשטיין בהר חברון
אדלשטיין בהר חברוןצילום: טוב רואי

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פתח הבוקר (א') את שנת הלימודים במועצה האזורית הר חברון.

בסיור שערך אדלשטיין עם ראש המועצה יוחאי דמרי, הם חנכו יחד כיתות בבית ספר 'דביר' בעתניאל, שני גנים חדשים ביישוב נגוהות וכן ישיבה תיכונית חדשה. ביישוב אשכולות חנכו גן ובסנסנה מעון.

יו"ר הכנסת שוחח עם הילדים ואיחל להם שנה טובה. בגן נגוהות הפתיע את אדלשטיין אחד הילדים שהעניק לו צנצנת דבש שמייצרים הוריו תושבי המקום. בביקור שערך בכיתה א' סיפר אדלשטיין לילדים כי הוא אינו זכה ללמוד בגן את האות א' כפי שהם יזכו לעשות בבית הספר ובהמשך הזמין אותם לביקור במשכן הכנסת.

בתום הביקור אמר אדלשטיין, "שמחתי לראות את ההתפתחות הגדולה באזור עם בנייתם של עשרות מבני חינוך וקליטתם של אלפי תלמידים חדשים. הר חברון הולך ומתפתח. פגשתי בסיור מגוון רחב של החברה הישראלית, מגזרים שונים שמתלכדים יחד במקום הזה. מאחל לכולם שנה טובה ושנת לימודים פוריה"

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית, מסר "אנו מודים ליו"ר הכנסת שהקדיש מזמנו ובחר לפתוח את שנת הלימודים בהר חברון. האישיות של יולי וסיפור חייו הם תכונות וערכים עליהם אנו מבקשים לחנך את ילדנו. הודיתי ליולי נציג הכנסת על ההשקעה הרבה מצד משרדי הממשלה, בלעדיהם לא היינו נמצאים באותה תנופת בינוי ופיתוח, לשמחתי נמצא היום הר חברון בצמיחה רחבה בחינוך, בתרבות בקליטה, בבינוי ובתחומים רבים".