ידידיה קלרמן ז"ל עם רעייתו קסם
ידידיה קלרמן ז"ל עם רעייתו קסםצילום: פייסבוק

מאות בני משפחה וחברים השתתפו היום (ראשון) בהלוויתו של ידידיה קלרמן (25), תושב נוף איילון שנהרג בבוקר יום חמישי בתאונת דרכים בתאילנד.

קסם, אלמנתו של ידידיה ז''ל שנפצעה בתאונה, הגיעה ללוותו בדרכו האחרונה.

"דיברנו שעות, לא פחדת מכלום, כל העולם היה פרוס לפנינו. דיברנו על ילדים ורציתי שיהיו דומים לך עם העיניים שלך והלב הענק, אתה מלך העולם, יפה שלי", ספדה האלמנה.

היא סיפרה, "בתחילת הטיול בקושי שלטת באנגלית, בשבוע האחרון כבר ניהלת שיחות באנגלית. ידידיה שלי, אתה הבעל הכי טוב בעולם. תודה על מה שאתה בשבילי, תודה על מה שנתת לי. אני אוהבת אותך אהבה ענקית".

רבקי קלרמן, אמו של ידידיה ז''ל, סיפרה הבוקר לרשת ב' "אנחנו לא ממש יודעים מה קרה שם, כנראה אופנוען שיכור שפגע בהם. הם התחתנו בערך לפני שנה וחצי והיו ממש מכווני מטרה, של הרבה שנים ביחד, לבנות בית משותף. כל החיים שלהם היו פרושים לפניהם".

תאונת הדרכים אירעה בעיירה פאי שבצפון תאילנד. ידידיה נהרג ואשתו קסם נפצעה. משרד החוץ בסיוע זק"א ושליחי חב"ד פעלו להבאת גופתו חזרה לישראל.

ידידיה וקסם שירתו בצה''ל כקצינים, הוא בשריון והיא כקצינת ת"ש. הם התחתנו בינואר בשנה שעברה. לפני כחודש יצאו לירח דבש, טיול שהחל בווייטנאם והמשיכו בפיליפינים ובתאילנד, שם אירע האסון ושם נגדעו חייו של ידידיה.