אלי אוחנה: תומך באלקין לראשות ירושלים

אלי אוחנה, כדורגלן העבר שנחשב לסמל של קבוצת בית"ר ירושלים והיו"ר הנוכחי שלה, מצטרף לרשימת "ירושלים תצליח" בראשות השר זאב אלקין.

"אני שמח לפגוש את זאב אלקין המועמד לראשות העיר שבעיניי הוא בעל הסיכוי הגדול ביותר לזכות", אמר אוחנה. "אני תומך בזאב אלקין בגלל העובדה שהוא ימשיך את הדרך שהתחילה פה לפני עשר שנים כשניר ברקת התמנה לראשות העיר".

"אין לי ספק", הוסיף אוחנה, "לזאב אלקין, עם הניסיון הכל כך גדול שלו כחבר כנסת הרבה שנים, כשר בממשלה וכחבר קבינט, מכיר את כל המורכבות של ירושלים, ואין לי ספק שהוא האיש שיכול להוביל את העיר לעשור ואולי לעשרים שנים הבאות דווקא בגלל המורכבות שלה - יהודים, ערבים, דתיים ועוני".

עוד הוסיף אוחנה, "אני בטוח שהניסיון הגדול שלו ישמור את מרקם החיים שנראה ממש טוב ובוודאי בעשר שנים האחרונות, אני תומך בזאב אלקין ואמשיך את המסורת שלי ואהיה ברשימה של המועמדים למועצת העיר ואהיה מספר 11".

"כולי תקווה שזאב אלקין אחרי הבחירות באוקטובר הקרוב יהיה ראש העיר הבא", אמר יו"ר קבוצת בית"ר ירושלים.

השר אלקין מסר "אני מודה לאלי אוחנה על הצטרפותו. אני חושב שזה לא סוד שאלי הוא סמל של ירושלים, סמל של בית"ר ירושלים, ונעשה הכול כדי שהקבוצה הזאת תצליח ותביא אליפות לעיר, בית"ר היא סמל וגאווה לעיר. אני חושב שאלי הציל את הקבוצה בתקופה הלא פשוטה ומגיע לו תודה גדולה מכל תושבי ירושלים ומכל מי שבית"ר ירושלים יקרה לו. אני מאוד שמח שאלי הוא חלק מהרשימה וביחד נעבוד למען פיתוח הספורט בעיר וכמובן למען בית"ר ירושלים''.