משה אבוטבול בבית שמש
משה אבוטבול בבית שמשצילום: פלאש 90

מערכת הבחירות בבית שמש מתחממת, התקשורת אף היא מגיעה לעיר ומנסה ללמוד על יחסי הכוחות בעיר בין חרדים לבין חילונים ובין וותיקים לחדשים.

בין היתר מנסים כולם לבדוק ולבחון מה התחדש בין הבחירות הקודמות לבין הבחירות שבפתח, ונדמה כי גם הפעם הבחירות בבית שמש יסעירו את המדינה.

עיתונאים רבים נשלחים לבית שמש בכדי ללמוד על הנעשה בעיר ועל ההתרחשויות בתוך מטות הבחירות, והשאלה המעסיקה את כולם היא מה סיפורה המיוחד של בית שמש, ומדוע דווקא עיר זו מצליחה כל פעם מחדש להגיע לכותרות ולהפוך לסמל.

ההתעניינות בבית שמש הביאה לכך שהספר "משה אבוטבול. העלייה, השבר והנצחון", שסקר את סיפורה של בית שמש המתחרדת ומערכות הבחירות הסוערות שלה, כבר אזל מחניות הספרים. הספר, אותו כתב חנוך שיין ויצא לאור לפני כ-4 שנים בהוצאת 'אור החיים' נחטף מהמדפים, וכיום כששוב בית שמש בכותרות לא ניתן להשיג את הספר.

בשל ההתעניינות הגבוהה, הסכים המחבר לאפשר צפייה חופשית בספר ולאף להוריד אותו שלא לצורך מסחרי אלא לשימוש פרטי או עיתונאי גם בגירסת וורד וpdf לכל דורש ללימוד הסוגיה הפוליטית והחברתית בעיר המרתקת והמעניינת בתקופה האחרונה וגם בגלל היותה מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית.

משה אבוטבול ראש עיריית בית שמש הודה למחבר על הסכמתו הנדיבה להעמיד את הספר לרשות הציבור, והוסיף כי תקוותו כל הקריאה בספר תוביל לכך שיופנמו הלקחים ומערכת הבחירות הפעם תעבור על בית שמש בשקט יחסי, מתוך כבוד הדדי ואהבת אחים.

לקריאת הספר ברשת לחצו כאן

"מערכת הבחירות היא בין חודש לחודשיים, אבל יחסי השכונות היא חמש שנים, ולכן אל לנו לחמם את האווירה, אלא לשמור על יחסי שכונות טובים ולזכור כי לבחירות חשובות ככל שיהיו יש גם מחר, והמחר משותף לכולם", אמר ראש העיר.