דב קלמנוביץ'
דב קלמנוביץ'צילום: דוד מיכאל כהן/TPS

סערה פרצה אמש (מוצאי שבת) ברשתות החברתיות בעקבות תגובה שפרסמה אשת התקשורת רחלי רוטנר בדף הפייסבוק של סיעת "מאוחדים" המתמודדת בבחירות למועצת העיר ירושלים.

בתגובה לתמונה שבה מופיעים ראשי הסיעה כתבה רוטנר "למה לבחור השמאלי אין אוזניים", כשהיא מכוונת לדב קלמנוביץ', הפצוע הקשה ביותר באינתיפאדה הראשונה שנפגע מבקבוק תבערה וסבל מכוויות קשות בכל חלקי גופו.

קלמנוביץ', נכה קשה מאוד, השתקם לאורך השנים ובשנים האחרונות הוא פעיל פוליטית בעיריית ירושלים.

מסיעת מאוחדים בה חבר קלמנוביץ' נמסר, "המלבין פני חברו כאילו שפך דמים ואין מוחלים לו! מדובר באשת תקשורת שחרתה על דגלה את יצר השנאה והקיטוב בעם. הפעם הגדילה זו הנקראת 'עיתונאית דתית' להפיץ ערב ראש השנה ארס מלשונה וללעוג על מומו של אדם שנשרף ונפצע אנושות והיה על סף מוות מזריקת בקבוק תבערה, אדם שלא נתן למפלצות אדם להגדיר את גורל חייו, אלא בחר מתוך ההרס והשיברון להשתקם לבנות משפחה לתרום לחברה הישראלית ולהקדיש את כל חייו לטובת הציבור".

"עם זה, בחרה אותה גברת לתת 'רוח גבית' לרוע הטהור, לקדש את היופי החיצוני ולנסות לשרוף את נשמתו ורוחו ערב החג, ניסיון שלא יצלח. אנו מצפים מכל גורם פוליטי ותקשורתי שנשמה יהודית באפו לגנות את אמירתה החולנית ולגברת עצמה להסתגר בימי ראש השנה הקרובים בד' אמותיה לא לצאת מביתה לבית הכנסת מרוב בושה ולעשות חשבון נפש להכות על חזה באשמתי ובגדתי לעזוב את מקצועה שעשתה בו שימוש כה פוגע בחפי פשע שלצערה אינם יפיופים", הוסיפו בסיעה.

איש התקשורת הוותיק חיים זיסוביץ' כינה את רוטנר "המגיבה המחליאה" בציוץ בטוויטר, "רחלי רוטנר, זו שהקריירה שלה פרחה לאחר שיימינג מפוקפק על הטרדה מינית, כביכול, זו עם ההומור הירוד, מעיזה ללעוג לפצוע צה"ל דב קלמנוביץ'. חלאה".

נציין שרוטנר מחקה הבוקר את התגובה ופרסמה פוסט התנצלות קצר בחשבון הפייסבוק האישי שלה, "איזה עולם. אתמול ראיתי איזה פוסט בחירות של אריה קינג, וכשהסתכלתי מקרוב היה נראה לי שלאחד מהאנשים בתמונה נחתכו האוזניים בפוטושופ, כמו שלפעמים חברת אופנה מוציאה תמונה של הדוגמנית עם מרפק חסר. בתור מלכת הניטפוקים כתבתי את התגובה 'למה לבחור אין אוזניים'. קמתי הבוקר לשערוריית ענק: מסתבר שהבחור באמת נפצע באוזניו באינתיפאדה וכולם מפיצים את התגובה בזעם על כך שלעגתי לבנאדם שנפצע וזאת בושה ודרך אגב ינון מגל. לפעמים את יוצאת מגדרך לעצבן אנשים ולפעמים העולם פשוט מארגן לך שערורייה פרו בונו בזמן שישנת עד מאוחר. אז סליחה בפני האיש בתמונה (מחקתי את התגובה ברגע שהבנתי את הטעות) ובפני מי שנפגע, ושנה טובה לכולם".