אוהדי בית"ר
אוהדי בית"רצילום: פלאש 90

את העונה שעברה סיימה בית"ר ירושלים עם היסטוריה כשעמדה על רצף של 42 משחקים רצופים בהם כבשה לפחות שער אחד בליגת העל בכדורגל. אחרי שנעצרה במחזור שעבר, לפני פגרת הנבחרות, בהפסד להפועל חדרה הקטנה, שבה הערב (שני) בית"ר לכבוש.

חמש פעמים נפגשו בית"ר ירושלים והפועל חיפה בעונה שעברה, ורק פעם אחת ניצחה זו האדומה - במשחק הגדול והחשוב מכולם, בגמר גביע המדינה שהתקיים באצטדיון טדי. הערב, זו פתחה טוב את המשחק כשעלתה ליתרון משער של ראדו גינסארי בדקה ה-29 לאחר טעות בהגנת בית"ר.

הירושלמים שהיו נראים רעים מאוד במחצית הראשונה קיבלו סוף סוף תפוקה מהקפטן שלהם, עידן ורד, כשזה כבש במבצע אישי יפה את שערו הראשון העונה בליגה וקבע שיוויון 5 דקות לפני הירידה להפסקת המחצית.

המחצית השניה כבר הייתה אופרה אחרת לגמרי. אור אינברום כבש בדקה ה-64 לאחר מבצע קבוצתי נהדר את שערו הראשון במדי בית"ר, ומנגד היה זה בן אז'ובל המחליף שבנגיעה הראשונה שלו בכדור נגח לרשת שערו של דודו גורש, שוער הרכש החדש מהפועל באר שבע.

בסיום, תיקו 2:2 מהנה שמביא נקודה ראשונה לבית"ר העונה. ביחס לכך כי זו נבנתה רק בחודש האחרון, אוהדי בית"ר יכולים להיות מעודדים על אף העובדה כי בתוספת חמשת המחזורים של סיום העונה הקודמת, בית"ר ירושלים סופרת שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון וסך הכול 13 משחקים רשמיים ללא ניצחון.