ביקור הרמטכ"ל בתערוכת צה"ל שלנו בחולון

הרמטכ''ל רא''ל גדי איזנקוט ביקר היום (חמישי) בתערוכת "צה"ל שלנו" בהיכל הטוטו חולון, שתיפתח לציבור במהלך חופשת חג הסוכות ומאפשרת לאזרחים להצטרף למסע ייחודי בצה"ל ובמשרד הביטחון מהקמתם ועד היום.

באירוע השקת התערוכה השתתפו גם שר הביטחון אביגדור ליברמן, מפכ''ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, פורום המטה הכללי ובכירים נוספים.

התערוכה כוללת פעילויות ואטרקציות רבות ובהן סימולטורים, משחקים, ציר זמן היסטורי, מיצג אור קולי, תצוגת כלים, הופעות של הלהקות הצבאיות, שיט בספינות ועוד.

כל משתתף יקבל עם כניסתו "חוגר" אישי ואינטראקטיבי אשר ילווה אותו לאורך התערוכה ויאפשר לו לצבור נקודות בפעילויות השונות ולגלות בסוף התערוכה את התפקיד המתאים לו בצה"ל.

ראש החטיבה הטכנולוגית ליבשה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, תת-אלוף זיו אבטליון, אמר ''אנו גאים לפתוח בפניה את שערינו ולאפשר לאזרחים הצצה חד פעמית לשבעים שנות עשייה. בתערוכה תוכלו לראות את עוצמתו וייחודיותו של צה"ל ביבשה, באוויר, בים ובטכנולוגיה.

''אנו שמחים על ההתעניינות הנרחבת של הציבור בתערוכה ורואים חשיבות בהרחבת התערוכה כך שאזרחים נוספים יוכלו להגיע, ללמוד ולהנות ממנה״, הוסיף אבטליון.