ציפי לבני
ציפי לבניPhoto by Hadas Parush/Flash90

יו"ר האופוזיציה ח''כ ציפי לבני (המחנה הציוני) דורשת מהיועמ"ש אביחי מנדלבליט לסיים את חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני הבחירות.

בראיון לניסים משעל ברדיו 103FM טענה לבני שהיא לא מעוניינת שיועץ משפטי יקבל את החלטותיו לפי גודל ההפגנה שיש ליד ביתו, אך חשוב שהציבור ישמע את החלטת היועמ"ש לפני תקופת הבחירות.

"אם הוא היה ראש ממשלה באמת נקי הוא היה מצטרף לקריאה. הרבה יותר טוב לראש ממשלה חף מפשע שידעו שהוא כזה לפני הבחירות במקום למרוח סתם את הזמן - כשטחנות הצדק טוחנות לאט לא נעשה צדק. ראש הממשלה מנצל את הזמן הזה בכדי לספר לכולם שרודפים אחריו, ושגורמי אכיפת החוק מתעללים בו, ולכן, הגיע הזמן שהציבור ידע את העובדות".

כששאל ניסים משעל האם לדעתה ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מושחת ענתה ציפי לבני "בוודאי, ראש הממשלה הוא מושחת, ובעיניי שחיתות היא לא רק מבחן של כל מה שפלילי או לא פלילי. שחיתות היא התנהלות בה אתה חי על חשבונם של אחרים, מקבל מתנות, דואג לעצמך ולמקורבים שלך. אם זה פלילי או לא יקבע רק היועץ המשפטי לממשלה, אבל אני יכולה להגיד בלי למצמץ שזו שחיתות".

משעל התעניין בפגישת העדכון של לבני עם נתניהו על רקע הפלת המטוסי הרוסי בסוריה, "זה מדהים עד כמה מתעניינים בפגישת העדכון הזו. היא הייתה מאוד עניינית, למרות הכל נכנסנו לחדר ושוחחנו כמו אנשים מבוגרים. נתניהו שומע ממני את הכל והוא לא מופתע מדעותיי. מעבר לשיח על המצב הצבאי אני רוצה לדעת לאיפה הוא מוביל את המדינה הזו בעתיד כשהוא יודע מה נכון ולא נכון היום".