ארבעת המינים
ארבעת המיניםצילום: דוד כהן, פלאש 90

ענקית התקשורת "בזק" הרגיזה את הגולשים לאחר שפרסמה פוסט בכיכובה של הקומיקאית תום יער, שבו יער מתארת בצורה מבזה את מצוות ארבעת המינים.

"סוכות שמח, זה שלושת הרגלים. תשימו את הלולב ואת האתרוג ואת כל ה'בררה' הזאתי, מין לימון מוזר וענבים מוזרים אני לא יודעת מה הם עושים שם", אומרת יער בסרטון הווידאו שפורסם בדף הפייסבוק של בזק.

''חג שמח לכל הלקוחות של בזק וגם למי שרואה והוא לא ממש לקוח יאללה על הדרך גם לכם חג שמח. באהבה מאיתנו", הוסיפה הקומיקאית.

גולשים רבים זעמו על הפרסומת לא המצחיקה. אחד מהם כתב: ''בדרך כלל אני גאה להיות לקוח בזק. הפעם אני מתבייש להיות לקוח שלכם. מבזי מועדות. נפגעתי באופן אישי, זה גובל באנטישמיות. יהודים מסרו את נפשם לאורך הדורות להשיג אתרוג כשר. קצת כבוד. אפשר לצחוק אבל צריך גבולות".

גולש אחר הוסיף, ''גם בזק מוכיחה שהיא מתנערת ממנהגי ישראל. אפשר להיות מצחיק גם בלי זה''. גולש נוסף הגיב בדף הפייסבוק של בזק: ''מנהג ישראל בררה? הלו? קצת כבוד לא יזיק''.

מבזק נמסר בתגובה לערוץ 7: ״מדובר בפוסט המוגש באופן הומוריסטי, בסגנונה הייחודי של תום יער, מבלי שהיתה לחברה כל כוונה לפגוע ברגשות הציבור. בזק מעריכה ומכבדת את מסורת ישראל, ואם מישהו נפגע מפרסום הפוסט ההומוריסטי, הרי שאנו מצרים ומתנצלים על כך. אנו מאחלים חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל".