אז איך למעשה נעים מאות אלפי גולשים שנכנסים מדי רגע לרשת האינטרנט? מי מכוון אותם? כיצד מתבצעת בפועל הסללתם של גולשים אלו לאתר זה ולא אחר? אז חייבים לזכור תחילה, כי רוב גולשי האינטרנט מנפיקים שורת חיפוש בעת כניסתם לרשת. לרוב שורה זו מהווה שאילתה שתכוון אותם אל מבוקשם או אל עבר האתר הרצוי והרלוונטי עבורם. רוב התנועה בסופו של דבר נעשית באמצעות מנועי החיפוש ובראשם כמובן הגדול והמפורסם מכול- גוגל. כאשר השאילתה מוקלדת בפועל על ידי הגולש יניעו מנועי החיפוש את הגולשים הישר אל עבר ביקורים וכניסות באתרים מסוימים. איך זה קורה? מנועי החיפוש מבצעת ניתוח אלגוריתם מדויק ומורכב- טכניקה מורכבת וייחודית להתאמת התנהגות הגולשים וניהול הקשר בין צרכיהם לבין התכנים המסוימים של אתר זה או אחר.
אם כן, למעשה מנועי החיפוש במאיות השנייה מאתרים על פי מילות החיפוש שנכתבו בשורת החיפוש את האתרים הראויים והרלוונטיים במיוחד האופן המדויק ביותר על מנת להעניק כתוצאה מוגמרת עבור הלקוח- הגולש רשימת תוצאות ייחודיות התואמות באופן ישיר דווקא את שאילתת החיפוש שלו. מובן, אם כן, שההחלטה של מנועי החיפוש להעמיד בסדר יורד ( או עולה- תלוי איך מסתכלים על זה...) את האתרים המשמעותיים והרלוונטיים ביותר עבור שורת חיפוש בעלת מילים מסוימות של גולש זה או אחר- היא קריטית לא רק עבורו כמחפש שירות ותוכן, אלא בראש ובראשונה החלטה זו קובעת במידה רבה את יכולתו של עסק המגולם על ידי אתר אינטרנטי לשאוב את כל היכולות האפשריות למען הצלחה כלכלית ע"י קידום אתרים בגוגל וברשתות חברתיות.
קידום אתרים- איך מתנהלים בתחום הפרסום והשיווק? או במילים אחרות ניתן להסיק, כי משום שמנועי החיפוש הם למעשה הדרך היעילה ביותר של ניווט וניתוב של גולשי האינטרנט הרבים הישר אל אתרים מסוימים. כיצד? מנוע החיפוש מאתר תוך שברירי שנייה את האתרים המתאימים והרלוונטיים ביותר עבור כל לקוח על פי התאמה במיוחד בין מילות החיפוש שלו על פי שורת השאילתה לבין מילות המפתח וכותרות הרשתות האינטרנטיות. במיוחד קישור זה רלוונטי לצורך הצלחה ומימוש פוטנציאל עסקי ועל מנת להפוך את האתר לפופולרי בעיני רבים אם מהות האתר היא להעביר תכנים, שירותים, להציע מוצרים או לספק מידע שמתאים לקהל המונים.
המאמר בחסות חברת קידום אתריםSEO Google