שחקני מכבי ת"א במסיבת העיתונאים
שחקני מכבי ת"א במסיבת העיתונאיםצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

אלופת המדינה בכדורסל, מכבי תל אביב, קיימה ערב החג את מסיבת העיתונאים הרשמית השנתית שלה.

את האירוע פתח יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, שמציין את שנתו ה-50 בתפקיד. "אנחנו נמצאים בפתחה של עונה חדשה שמה שמסמל אותה זה הנסיון לשמר את הסגל מהעונה שעברה עם שילוב של שחקנים חדשים, שההתאקלמות שלהם הגיעה מהר מאוד בהתחשב בפגרת הנבחרות. גם השחקנים הצעירים שצמחו במחלקת הנוער שלנו, כמו יובל זוסמן ודני אבדיה גם מסמלים אותנו והרצון של המאמנים לשלב אותם כמה שאפשר".

"המטרות הן אותן מטרות: השגת האליפות והגביע. בנוסף, נשתדל להעפיל לשמונה הראשונות ביורוליג ומכאן לפיינל פור. זו משימה לא קלה בהתחשב שהקבוצות התחזקו משמעותית, אבל גם אנחנו. יש לנו צוות מקצועי נהדר", הוסיף מזרחי.

המאמן נבן ספאחיה אמר כי העונה יש לקבוצה סגל איכותי יותר מבעונות קודמות. "אני מרוצה מהסגל שיש לי עכשיו, יש לנו את האפשרות לעבוד טוב יותר ולהתקדם האלה. השמות זה לא הדבר החשוב, אלא הכימיה. אני חושב שזה יספיק העונה, אבל נצטרך סבלנות כדי להתחבר".

"הגעתי הפעם בזמן וזה אומר שהייתי בתוך מכבי ת"א בניגוד לעונה שעברה. בכל מקרה, אנחנו לא לוקחים את זה כתירוץ ועובדים כדי לשפר את הקבוצה. אנחנו טובים יותר מהעונה שעברה, וכמאמן יש את אותו הלחץ ואותה אחריות", דברי ספאחיה.