הרב דב ביגון מברך את ליאון

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון השתתף במספר אירועי הקפות שניות שהתקיימו בשכונות בבירה וזכה לתמיכה גורפת של הציונות הדתית.

לאורך כל הערב הצטרפו אל משה ליאון סגנו, עופר איובי, יו"ר המינהל הקהילתי בגילה ומספר 2 ברשימתו של ליאון ברשימת 'ירושלים שלנו', וכן עו"ד יואל בורשטיין - איש עסקים תושב בקעה, אף הוא ברשימתו של ליאון.

את ההקפות השניות פתח ליאון בפארק עמנואל מורנו בשכונת פסגת זאב, יחד עם הרב דוד שלם, מרבני השכונה שכבר הביע את תמיכתו בליאון ואמר "מהיכרותי אותך אני סמוך ובטוח שבאישיותך וביכולותיך תשכיל לשמור על אחדותה של העיר. ראיתי את האכפתיות הרבה ואת יכולות הניהול המרשימות שלך, תכונות אלו לצד תחושת השליחות המפעמת בך יאפשרו לך להצעיד את ירושלים קדימה תוך שמירה על צביונה היהודי וחיזוק עולם התורה''.

משם המשיך ליאון אל אחד האירועים המרכזיים בבירה, בשכונת פת. אלפי המשתתפים במקום קיבלו את ליאון בתרועות רמות ורקדו איתו שעה ארוכה. משכונת פת המשיך ליאון אל שכונת גילה שם קיבל את ברכתו של רב השכונה הרב משה בן אבו שאמר "אתה המועמד הראוי ביותר ואנו נתמוך בך".

לאחר מכן המשיך ליאון אל שכונת קריית יובל, שם רקד עם תושבי השכונה והתקבל בחמימות רבה על ידי התושבים ועל ידי רב השכונה הרב דוד שמחון, שאף נתן לו את ברכתו לאחרונה. אל מנהל קהילתי יובלים הגיעו גם המתמודדים הנוספים ברקוביץ' ואלקין. ליאון רקד עם השניים במפגן מרשים של אחדות. "בשמחת תורה אין מחלוקות, כולנו יהודים ששמחים על המתנה הגדולה שקיבלנו" אמר ליאון.

ההקפות נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה בכל רחבי הבירה. ליאון שהגיע גם לבית המדרש של מכון מאיר בירושלים זכה לברכה מאת ראש הישיבה ומחשובי רבני הציונות הדתית, הרב דב ביגון.
הרב עצר את הריקודים, נטל את המיקרופון ואיחל לליאון בחום ''ימלא ה׳ את כל משאלות לבך לטובה ומהר''.

את הלילה המשיך ליאון בריקודים בישיבת הר-המור בחומת שמואל יחד עם רבני הישיבה ואלפי התלמידים שהגיעו לשמוח בשמחת התורה. לסיום הגיע אל בית הרב קוק והתקבל בחום על ידי רבני ישיבת מרכז הרב והנהלת בית הרב.

"מי שלא ראה הקפות שניות בירושלים לא ראה שמחה מימיו", אמר ליאון. "החיבוק החם שאני מקבל מהבית - מהציונות הדתית, נותן לי כוחות רבים ויאפשר לי להמשיך ולאחד את כל הציבורים בירושלים ולדאוג לצרכים השונים של כולם. במהלך ערב אחד ביקרתי בעשרות הקפות שניות ברחבי העיר. בכל מקום פגשתי אנשים נפלאים, כולם תושבי ירושלים שרוצים בטובת העיר. ירושלים תיבנה רק באהבת חינם. בשיתוף פעולה עם כל הציבורים בעיר".

הקפות שניות עם משה ליאון בירושליםמטה משה ליאון