אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

חולדה נשכה תינוקת כבת שנה בזמן שישנה במיטתה בבית המשפחה בכפר סבא, וגרמה לה לדימום ופציעות.

אמה של התינוקת, עטר דור סנר, סיפרה ל''חדשות הבוקר'' בערוץ 12 על האירוע הקשה. "היא התחילה לצרוח, רצנו לחדר שלה ופתחנו את האור", שיחזרה. "בחדר גילינו מראה איום ונורא, התינוקת הייתה מלאה בדם. מיד הוצאנו אותה ונסענו לבית חולים.

''ברגע הראשון לא הבנו איך זה קרה אבל אחרי ששטפו אותה מהדם ושללו את כל האופציות האחרות לאט לאט התמונה התבהרה והבנו שמדובר בנשיכת חולדה".

עטר סיפרה על מצבה של בתה. "היא די חלשה ונוטלת אנטיביוטיקה פעמיים ביום. יש לה חבלות בגפיים ואחת האצבעות שלה כמעט הגיעה לידי כריתה. מאז שזה קרה היא מתעוררת בלילות ועד שלא מטיילים איתה עם העגלה בחוץ היא לא חוזרת לישון, שזה משהו שלא היה לפני המקרה".

המשפחה מסרבת לחזור אל הדירה השכורה שבה התרחש המקרה. "את הבית עצמו ניקיתי באותו ערב שזה קרה ואת הרצפה הייתי שואבת כמעט בכל יום. ההשערה שלנו היא שהחולדה הגיעה ממחסן של בעל הדירה שנמצא מחוץ לבית וביקשנו ממנו פעמים רבות לנקות. התשובה שקיבלנו היא שככה זה היה וככה זה ישאר".

"מאז המקרה נטשנו את הדירה וביקשנו מבעל הדירה שיחזיר לנו את הכסף, אני מקווה שנקבל את מה שמגיע לנו, אין סיכוי שנחזור לשם. הבית מלא בצואה של חולדות אבל הן עדיין לא נתפסו במלכודת שהוצבה שם, זו סיטואציה מפחידה ולא נעימה. העירייה שלחה מדביר ואמרה שהסיכוי שהן עלו מהביוב הוא אפסי, ושככל הנראה היא הגיעה מפסולת או ממקום כלשהו מסביב לבית", סיכמה עטר דור סנר.