מטוס ויז אייר
מטוס ויז איירצילום: יח"צ

Wizz Air, חברת התעופה הצומחת ביותר במרכז ובמזרח אירופה זכתה בדירוג של 7 כוכבים – דירוג הבטיחות הגבוה ביותר, מאת החברה היחידה בעולם שמעניקה דירוגי בטיחות לחברות תעופה, AirlineRating.com.

דירוג הבטיחות עבור כל חברת תעופה מתבסס על מחקר מקיף שבוחן מידע אמין מאיגודי תעופה בינלאומיים מובילים וממאגרי מידע והיסטוריה של ממשלות.

קריטריונים שמועמדים להערכה מתמקדים באלמנטים חשובים כגון תעודת ה-IOSA, אישור של FAA, תנאים וותק של צי המטוסים, היסטוריה של תאונות, דירוג של ארגון התעופה האזרחי הבינלאומי (ICAO) במדינת המוצא, ופרמטרים נוספים. דירוג בטיחות של 7 כוכבים, כמו במקרה של Wizz Air, מוענק לחברת תעופה שעומדת בכל הקריטריונים.

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 104 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321, ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-28 בסיסים המחברים 141 יעדים ב-44 מדינות. מאז הטיסה הראשונה של Wizz Air התחילה לפעול ב-2004, החברה הקדישה זמן ומשאבים משמעותיים כדי לוודא שתרבות הבטיחות, הצוות האחראי על הבטיחות ומנגנוני הבטיחות של החברה הינם ממדרגה ראשונה. Wizz Air עובדת עם שותפים בכירים באירופה בתחום הבטיחות כדי לשמור על הצי המודרני והחדיש שלה ללא רבב.

לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליה. ב-2017 קרוב ל-750,000 נוסעים ישראלים נהנו מהשרות וממחיריAir Wizz , וממערכת הזמנות ידידותית.

דיידריק פן, סמנכ"ל וראש התפעול של Wizz Air, אמר "הכרה זו הינה אישור שהצבנו לעצמנו את היעדים הנכונים, והחדירה בנו נחישות מחודשת להמשיך להפעיל את הטיסות הבטוחות ביותר ב-600 המסלולים של החברה ב-44 מדינות".