דונלד טראמפ הבן
דונלד טראמפ הבןצילום: רויטרס

דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של נשיא ארה"ב, הביע השבוע חשש לעתידם של הבנים שלו, נוכח הפוליטיזציה של ההאשמות המיניות, כדבריו.

בראיון לערוץ הטלוויזיה של ה"דיילי מייל" אמר טראמפ הבן: "יש לי בנות, ויש לי בנים. וכאשר אני רואה מה שמתרחש כרגע, זה מפחיד". כשנשאל על מי מהילדים הוא פוחד יותר, הוא ענה: "כרגע, הייתי אומר שעל הבנים שלי".

הוא הסביר שהחשש שלו נובע מכך שהאשמות לגבי עבירות מין הפכו למטבע פוליטי, וטען שההאשמות שהעלתה ד"ר קריסטין בלאזי פורד נגד השופט ברט קוואנו נועדו לחסום את מינויו לבית המשפט העליון.

"עבור האנשים שהם קורבנות אמת של הדברים האלה, כשזה פוליטי באופן כל כך ברור במקרים כמו זה, זה באמת מקטין את המקרים האמיתיים", הוסיף.

הנשיא טראמפ התבטא באופן דומה השבוע. "אלה זמנים מפחידים עבור גברים צעירים באמריקה", אמר, משום ש"אתה יכול להיות 'אשם' במשהו שייתכן שאינך אשם בו. אלה זמנים קשים מאוד. למה שקורה פה יש חשיבות מעבר לשאלה מי יהיה שופט בית המשפט העליון. זה באמת ככה. אתה יכול להיות מישהו שהיה מושלם במשך כל חייו, ומישהו יכול להאשים אותך במשהו – וזה לא חייב להיות אישה – אבל מישהו יכול להאשים אותך במשהו ואתה אשם אוטומטית.

"בעולם הזה, אתה באמת אשם עד שהוכחה חפותך. וזה אחד הדברים המאוד מאוד רעים שמתרחשים כרגע", הוסיף.