דובי חיון עם תמר זנדברג
דובי חיון עם תמר זנדברגצילום: דוברות מרצ

סיעת מרצ חיפה, בראשות דובי חיון, השיקה את קמפיין הבחירות שלה והביעה תמיכה במועמדת לראשות העיר עינת קליש, שהגיע לאירוע ודיברה בו.

״מרצ חוזרת למועצת העיר ואנחנו נרוץ כל הדרך להישג ענק של שלושה מנדטים לפחות שייתנו לנו את הכוח להפוך את חיפה לעיר חופשית. חופשית מכפייה, חופשית מזיהום, חופשית לכל תושביה ושווה״, אמר חיון.

המועמדת לראשות העיר, עינת קליש, שזוכה גם לתמיכת המחנה הציוני, אמרה כי ״העיר הזאת הולכת לעשות בית ספר לכל המדינה על איך צריך לחיות לה, מה זה שוויון אמיתי, מה זה חופש לחיות בשלווה וביחד. החיפאים רוצים לחיות פה בכבוד ובשקט ומרצ היא השותפה הכי טובה שיכולה להיות כדי לקדם את האג’נדה הזאת. אני מודה לתמר זנדברג על האמון, תודה על האמון של כולכם. אנחנו יוצאים לדרך״.

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, אמרה ״אחרי עשר שנים שנעדרה ממועצת העיר מרצ חוזרת לשם ובגדול. חיפה הולכת להיות עיר ליברלית, דמוקרטית וחופשית עם הרבה מאד מרצ״.

זנדברג פנתה בדבריה לקליש ואמרה לה: ״יצאת למסע להביא לשינוי בעיר הזאת ובעוד פחות מחודש את הולכת להביא אותו. אני גאה בתמיכה שלנו בך לראשות העיר ובקרוב את תעמדי בראשות העיר בקואליציה חזקה שמרצ תהיה חלק מרכזי בה״.