משה ליאון
משה ליאוןצילום: יונתן זינדל

המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון הזוכה לתמיכת 'דגל התורה' וש"ס משוכנע כי ינצח כבר בסיבוב הראשון ומבהיר כי איננו נשען רק על קולות החרדים.

"אני לא נשען רק על הקולות של החרדים, זאת טעות", אמר בראיון שהעניק אמש לרדיו החרדי 'קול חי'. "יש לי תמיכה רחבה בתוך השכונות בירושלים, אני מסתדר עם הקולות של דגל וש"ס וגם תצטרף אליי עוד סיעה אחת. יש לי תמיכה רחבת של הציבור הירושלמי בבחירות, מי שרוצה לחשוב אחרת שייהנה מזה".

בנוגע למכתב הרבנים שפרסומו מתמהמה מסיבה שאיננה ברורה הסביר ליאון כי כי ברגע שקיבל את ברכת הרב חיים קנייבסקי - התמיכה סגורה.

"ידעתי מאז ערב יום כיפור שיש לי תמיכה של 'דגל התורה' ערב יום כיפור הייתי אצל מרן הרב קנייבסקי שנתן לי את ברכתו... הבחירות הקודמות לא כמו שהיו בפעם שעברה בעניין תמיכת הרבנים, לא זכור לי מתי יצא מכתב התמיכה בי בבחירות הקודמות, אני כן זוכר שבחול המועד סוכות, נפגשתי עם הרב שטיינמן זצ"ל וגם עם הרב קנייבסקי שיבדל לחיים ארוכים".

ליאון טוען כי ניצחונו יהיה כבר בסיבוב הראשון. "אני יודע שזה כואב ומנהיגי הדור החרדי החליטו לתמוך בי, אז מה הבעיה? אני חותם לך שבעוד 3 וחצי שבועות אני מנצח עם התמיכה שיש לי בסיבוב בראשון. אני יודע היטב מי עומד מאחוריי ואיזה קהל גדול יש לי, ההסתדרות תומכים בי וועד עובדי עיריית ירושלים, הם באים ואומרים לי שהם רוצים שאני יהיה ראש העיר, שכונות גילה, ארמון הנציב קריית מנחם ועוד שכונות שתומכות בי".

"אתם הספדתם אותי שאני יכול לארוז וללכת, אבל אני אדם רציני אני יודע בידוק מה אני עושה, ולכן שאומרים את כל המשפטים האלה, מבין את כל הצער", הוסיף.

ליאון הבהיר כי בכוונתו להעניק לאגודת ישראל כל תפקיד - מלבד רוטציה על ראשות העיר. "לקחתי בחשבון שאגודה הולכת להיות שותפה בכירה בקואליציה והם יקבלו תפקידים מאוד בכירים בקואליציה איתי. שעה אחת נשב ביחד ונפתור את הכל.. יש אפשרות לדבר על הכל חוץ מרוטציה על ראשות עיר בראשות מקומית אין אפשרות לעשות רוטציה, אני מתכוון לשמש בכמה קדנציות בראשות העיר".