משלחת הרכיבה
משלחת הרכיבהצילום: גלעד קוולרצ'יק

תומכי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) יקיימו מסע רכיבה אינטנסיבי בן שישה ימים, שיחל בגבול לבנון ב-13 באוקטובר ויסתיים בירושלים ב-19 באוקטובר.

אליהם יצטרפו לוחמי צה"ל לשעבר שנפצעו בעת שירותם הצבאי ונעזרו בתוכניות השיקום של הארגון ובמימון פרוטזות על ידי FIDF במסגרת תוכנית "סטריידס".

מסע הרכיבה יחל בגבול הלבנון, דרך הגליל העליון והגולן ומשם דרומה לאזור מכתש רמון שבנגב. סיום המסע ייערך בירושלים. לאורך הדרך יבקרו הרוכבים באתרי מורשת לאומיים, אתרים היסטוריים ובסיסי צה"ל. המשתתפים יפגשו חיילים המשרתים בבסיסים אלה, חיילים בודדים ולוחמי צה"ל לשעבר ומלגאי תוכנית IMPACT של FIDF בהווה.

הרוכבים יעברו כ-400 ק"מ ושיא של טיפוס אנכי כולל של מעל 6700 מטרים. הנסיעה תאפשר למשתתפים, כולם רוכבים נלהבים, להפגין סולידריות ותמיכה בחיילי צה"ל בעודם חווים את ישראל דרך מושב האופניים.

"רכיבה על אופניים ברחבי ישראל יחד עם פצועי צה"ל תעזור למשתתפים להבין את ההשפעה שיש ל- FIDF על חייהם של חיילים וחיילות שנהנים מתוכניות הארגון", סיפר תמיר אופנהיים, מנהל סניף המערב התיכון של ארגון FIDF. "מסע הרכיבה הוא הזדמנות מדהימה להביא את תומכי הארגון למסע משותף ומפגש עם חיילים ישראלים".