בן דרור ימיני
בן דרור ימיניצילום: חן גלילי

העיתונאי בן דרור ימיני מגיב לאנשי השמאל הקיצוני התוקפים את השר גלעד ארדן שמנע את כניסתה לישראל של לארה אל־קאסם.

"האמת היא שנמאס, פשוט נמאס, לשמוע את הביקורת הכל כך צבועה, הכל כך שקרית, על כך שישראל מונעת כניסה של מתנגדים למדיניותה", כתב ימיני בעיתון "ידיעות אחרונות".

"הבעיה היא שהתועמלנים למיניהם ששייכים, רובם ככולם, לכוחות הקדמה, שולטים בשני גופי הידע החשובים ביותר — מדיה ואקדמיה. והם מבצעים שטיפת מוח ללא הפסקה וללא בושה".

בטור הוא מציין כי לארה אל־קאסם, הסטודנטית שמעוכבת בשדה התעופה, עמדה בראש התא של SJP באוניברסיטת פלורידה. מדובר בארגון שמוביל את קמפיין ה־BDS נגד ישראל.

"נכון שבעיתון 'הארץ' מספרים לנו שמדובר בסטודנטית סקרנית, רגישה ונפלאה. אבל איפה הייתם כאשר היא אירגנה סתימת פיות? מדוע אז לא יצאתם נגדה? לשיטתכם, אפשר להניח, מותר לסתום את הפה לישראלים. מותר להתנגד לעצם קיומה של ישראל, עניין שהוא לא רק אנטי־ציוני אלא אנטישמי. אבל את הפעילות המתועבת הזאת צריך להכניס לישראל, כדי להיות 'נחמדים'.

את המאמר הוא מסיים בבקשה מאנשי השמאל הקיצוני, "רק בקשה אחת יש לי לתומכיה הנלהבים של אל־קאסם: ברגע שתראו לי מדינה אחת בעולם שמאפשרת כניסה לפעילים נגד קיומה — אצטרף אליכם. עד אז, שבו בשקט. ואם הסטודנטית תביע חרטה על סתימת הפיות שהיא אירגנה, ועל כך שעמדה בראש תא שנאבק נגד קיומה של ישראל — יהיה מקום לשקול מחדש את כניסתה לישראל. כל עוד היא מסרבת — אין לה מקום בישראל".