השר בנט ברחובות
השר בנט ברחובותצילום: יח"צ

שר החינוך נפתלי בנט השתתף הערב (רביעי) בכנס של רשימת ״הבית היהודי״ ברחובות והסביר מדוע יש להצביע בבחירות בסוף החודש עבור הרשימה בראשות אמיתי כהן.

בנט סיפר על הכרותו עם כהן. "הוא דמות שנושמת את העיר רחובות מבוקר עד ערב, את הדאגה לחיזוק העיר, עם כוח ביצוע נדיר. אני מרבה להתייעץ איתו גם בנושאים לאומיים. יש פה הרבה אנשים טובים ורשימה מצויינת".

לדבריו, "זכיתי להוביל את החינוך במדינת ישראל ובמהלך הקדנציה הרמתי את דגל המאמץ והמצויינות לצד ערכי יהדות וציונות. אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות לבחירות המוניציפליות הקרובות כי השאלה היא לא בהכרח ראש העיר אלא מי יהיו השותפים הדומיננטיים לידו שיניעו את העיר לכיוון הנכון".

בנט אמר כי הדבר מזכיר גם את ההתמודדות העתידית בזירה הארצית. "גם במישור הלאומי - ראש הממשלה הבא זה נתניהו. אין על זה ויכוח. השאלה אם נצביע עוד פעם ימין ונקבל שמאל, או שנצביע ימין ונקבל ימין".

יו"ר הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן, הודה לשר בנט שכיבד בנוכחותו. ״השר עשה מהפכה ענקית בתחום החינוך ואני מאמין שבקדנציה הקרובה גם לנו כאן ברחובות תהיה היכולת לקדם ולשפר את מערכת החינוך המקומית. אחד התחומים שנמצאים בראש מעיניי הוא החינוך. אני וחברי לסיעה פועלים רבות למען כך. מפלגת הבית היהודי היא מפלגה חזקה והתושבים כאן ברחובות מודעים לכל התמיכה שמעניקים השרים וחברי הכנסת מהבית היהודי".