אורן חזן
אורן חזןצילום: יוני קמפינסקי

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) אינו חוזר בו מדבריו נגד חתונתם של אשת התקשורת הערבייה לוסי אהריש עם השחקן היהודי צחי הלוי.

בריאיון לתוכנית "בוקר אור" בחדשות עשר אמר חזן כי "הסיפור הוא לא הלוי ואהריש. השימוש שעשיתי בסגנון המסויים הזה – כיוון שבאתי לזעזע. אני לא רוצה שיהודים יתחתנו עם ערביות, נקודה".

חבר הכנסת מבקש למנוע את הפיכת החתונות המעורבות בין יהודים וערבים ללגיטימיות. "אני לא רוצה שיהודים יתחתנו עם לא יהודים כי אורן חזן החליט, אלא כי זו היהדות שלנו, אנחנו עם קטן שאם לא נשמור עליו הוא פשוט ייעלם.

''אני באתי לזעזע, אני לא הייתי מוכן שהופכים את הדבר הזה של נישואי יהודים וערבים לדבר לגיטימי, ילדים יראו טלוויזיה ופתאום יראו את האהבה... זו לא חתונה. ולמה? כי אנחנו מדינה יהודית שבמשך 200 שנות גלות אנשים מתו על קידוש השם, אנשים שמרו על היהדות בחדרי חדרים.

''במשך שנים ניסו ליוון אותנו, לנצר אותנו ואנשים מתו על קידוש השם כדי שנוכל לחיות כאן בארץ ישראל כעם יהודי'', הוסיף ח''כ חזן.

בפוסט שלו שלשום כתב חזן, "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט. לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות".