משפחתו של זיו חג'בי הי"ד שנרצח בפיגוע באזור התעשייה ברקן, התרגשה מהמחווה של שלמה ארצי אמש (מוצאי שבת) במהלך הופעתו בקיסריה.

אשתו של זיו, נטלי, קנתה כרטיסים להופעה של ארצי והשניים היו אמורים לחגוג בה את יום הולדתו של זיו. אמש באותה הופעה אליה אמורים היו להגיע זיו ונטלי, הקדיש ארצי לזכרו של זיו את "אחרי הכל את שיר" ואף עין לא נותרה יבשה.

"מאז ההופעה הבכי לא מפסיק", סיפר אחיו של זיו, טל חג'בי, בראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12. "אמנם לא היינו שם פיזית אבל קיבלנו המון סרטונים של המחווה, אפילו מאנשים שלא מכירים אותנו. החברים של זיו ידעו שאשתו קנתה כרטיסים להופעה מבעוד מועד, הם יצרו קשר עם שלמה ארצי וסיפרו לו שזיו אמור היה להיות בהופעה. הוא היה מדהים, נרתם לעניין והקדיש את השיר לאחי".

בקהל ישבו חבריו של זיו שהניפו שלטים עליהם נכתב בין היתר "זוכרים אותך חג'בי". האח השכול סיפר "אנחנו מרגישים שעם שלם מחבק אותנו וזה מחמם את הלב. כלום לא יחזיר את אחי והייתי נותן הכל רק כדי שיחזור. אחי היה בנאדם כובש, פשוט איש טוב שרק רוצה לעזור לכולם, הוא יחסר להמון אנשים ובמיוחד לנו".

משפחת חג'בי קמה הבוקר מהשבעה ועלתה לקברו של זיו. "הוא היה זה שחיבר בין כולם במשפחה וזה פשוט לא נתפס וכל כך לא מגיע לו. קשה בכלל לעכל שהוא לא איתנו", סיכם אחיו טל.