שירה וכפיר אביטן
שירה וכפיר אביטןצילום: פייסבוק

ליזי זאב, דודתו של כפיר אביטן שנהרג אתמול (חמישי) בתאונת הדרכים בכביש 90 יחד עם אשתו שירה ובתם התינוקת גאיה ז''ל, מספרת על הטרגדיה המשפחתית הגדולה.

"כפיר, שירה וגאיה איבדו את חייהם, זוג צעיר. הם נסעו לנופש, שמרו על החוק, באה מפלצת של אוטובוס, ומוחקת אותם. לא יעלה על הדעת דבר כזה", סיפרה זאב לתוכנית "בוקר אור" בערוץ עשר.

זאב התייחסה לחקירת התאונה ואמרה כי "אני ראיתי לא פעם נהגי אוטובוס שמניחים את הטלפון ומסמסים, זה חמור בעיניי שהמשטרה לא החרימה לו את הטלפון. צריך לבדוק מה הסיח את דעתו של הנהג".

היא הוסיפה: "בהתחלה הוא אמר בעיה במערכת ההיגוי, ואז אגד הסעים אמרו הרכב תקין. אני טוענת שהרכב השמאלי התפוצץ בהתנגשות, כי זה הצד שהתנגש באוטו".

"המשטרה צריכה לאכוף בכבישים האדומים המסוכנים האלה, לא רק בשטחים הבנויים. משרד התחבורה לא מצא לנכון עד היום להקים קיר הפרדה. אם לא נמגר את הפשיעה בכבישים, אנחנו נהפוך להיות אפאטיים כמו היום. כל יום זה חוזר ונשנה", אמרה זאב שבתה לידור נהרגה בתאונת דרכים בשנת 2008.

על ההתמודדות עם האסון היא סיפרה "הנהג שהרג את הבת שלי היום חי ונושם ומטייל והבת שלי איננה והחיים לא חוזרים להיות אותו הדבר. אני יודעת בדיוק מה מצפה לאחותי, הם עדיין בהלם ולא קולטים את האסון. לא הורגים רק את המשפחה הזאת שנמחקה, אלא את החיים של כל הקרובים להם. יש הרבה כעסים, הלב והנפש לא מסוגלים לעכל את זה".

זירת התאונה סמוך לים המלחדוברות מד"א

בני הזוג שירה וכפיר אביטן ובתם התינוקת גאיה נהרגו בתאונת דרכים שאירעה בין רכבם הפרטי לבין אוטובוס ''אגד היסעים'' סמוך לצומת נאות הכיכר בים המלח.

שני ההורים כבני 28 ובתם הקטנה בת החצי שנה, התגוררו בקצרין והיו בדרכם לחופשה באילת. נהג האוטובוס סיפר על כשל במערכת ההיגוי שגרם לאוטובוס לסטות מנתיבו ולהתנגש ברכבה של משפחת אביטן. הנהג גם סיפר לשוטרים כי שמע פיצוץ בגלגל האוטובוס.