"בגדי ישע" - דואט: אחיה אשר כהן אלורו וישראל בראון

אחיה אשר כהן אלורו הוא מלחין, מעבד ופסנתרן הנחשב לאחד המוסיקאים המסקרנים שצמחו מתוך הציבור החרדי בשנים האחרונות. כעת הוא יוצא בדואט חדש עם זוכה כוכב נולד ישראל בראון.

המוסיקה של אחיה מנוגנת כפס קול של הבמאי ספייק לי באחד מסרטיו האחרונים. הכירותו עם הבמאי נוצרה במפגש של מלחינים יוצאי דופן מכל העולם אליה אחיה נשלח מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

כפסנתרן אחיה מלווה אמנים בולטים בארץ ובעולם נמצאים; עמיר בניון, אברהם פריד, יהורם גאון ואחרים.

אחיה מעבד ומנהל מוסיקלי של פרוייקטים בולטים כמו פרוייקט "לקראת נעילה" "וזוכרים ושרים" בערב יום השואה בירושלים שבהם השתתפו אמנים רבים. בניהם; חמי רודנר, דנה ברגר, ערן צור, סיוון טלמור ועוד...

לאחר הצלחת הסינגל 'יוסף ניגון' שיצא לפני שנתיים אחיה משחרר סינגל חדש 'בגדי ישע' מתוך אלבום הבכורה שבדרך. הלחן נכתב לראשונה כשאחיה היה בגיל 13 ולאחר 19 שנים נשלף מהמגרה ועובד מחדש עם מילותיו של ישעיהו הנביא.

בסינגל זה מצפה לנו הפתעה כפולה. הפעם, לראשונה, נוכל לשמוע גם את קולו ושירתו של אחיה, וזאת לצד הפתעה נוספת: ישראל בראון, שמוכר לנו מהזכיה בכוכב נולד - שר גם הוא בדואט עם אחיה את 'בגדי ישע'.

הפגישה בין ישראל לאחיה נוצרה מתוך העבודה על הפקה למופע מוסיקלי שאחיה עשה לחברו הסקסופוניסט דור אסרף, בה שימש ישראל כאמן אורח. שם סיכמו בניהם להמשיך בשיתוף הפעולה.

מאחורי אחיה עומדים מספר רב של פרויקטים ושיתופי-פעולה. "פרשנות למוסיקה יהודית," ביצוע לייב בפסנתר של ניגונים ידועים באינטרפטציה אישית. ניגוני הרב יצחק גינזבורג בלייב, מופע בפסטיבל הפסנתר עם יונתן דרור ועוד כהנה וכהנה.