"חברים לצלחת" בבלאק עם ישראל פריד

מנכ"ל רדיו גלי ישראל, ישראל פריד, הודיע לבעלי תחנת הרדיו על כוונתו לסיים את תפקידו ולפנות לאפיקים חדשים – כך נודע לאתר אייס.

את הפנייה ביצע פריד לפני כשבועיים, בשיחה עם הבעלים צביקה שלום ויוסי סבן, והיא הפתיעה רבים בשל זיהויו של פריד עם התחנה האזורית.

פריד ניהל את רדיו גלי ישראל ב-8 השנים האחרונות. "לאחר 8 שנים כמנכ"ל התחנה אני מרגיש שהגיע העת להמשיך הלאה. אני שמח כי יחד עם צוות עובדים מסור, נאמן ובפרט מקצוען הצלחנו לבנות עבור קהל המאזינים שלנו תוכן עשיר ואיכותי, וגם להתמודד עם מהמורות ומשברים תוך שאנו מקפידים לחזק את הפנינה הייחודית שלנו במפת הרדיו הישראלי", צוטט באייס.

פריד הוסיף כי "יצרנו תכניות חדשות וגם נתנו הזדמנות לשדרנים רבים בתחילת הדרך, ולשמחתי הרבה הם מפארים כיום את שידורי גלי ישראל ושל תחנות רדיו נוספות. אני מודה לבעלים צביקה שלום ויוסי סבן על ההזדמנות ועל התמיכה לאורך השנים. מסירותם לתחנה ראויה לכל הערכה. אהבתי הגדולה לרדיו גלי ישראל תלווה אותי ללא ספק גם בעתיד, ואני בטוח כי הרדיו ימשיך לפרוח ולהצליח. מאחל לכולכם הצלחה בשימור הדברים הטובים ובהמשך יצירת רדיו הוגן, מאתגר ומעניין".