שילה אדלר
שילה אדלרצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר שנערך אמש (ראשון) בקרב תושבי מטה בנימין בו נטלו חלק למעלה מאלף משיבים קובע כי שילה אדלר צפוי לנצח בבחירות לראשות המועצה שיתקיימו בשבוע הבא.

על פי הסקר, אדלר זוכה לתמיכת 56% מקרב בוחרי מטה בנימין בעוד שישראל גנץ זוכה רק ל-44%.

אדלר הגיב לנתונים ואמר כי "אין זה פלא שתושבי מטה בנימין בוחרים בי. תושבי בנימין כמהים לשינוי דרמטי בטיפול המועצה בכבישים ובחינוך, בעידוד העסקים, בחיזוק ההתיישבות הצעירה ובמעמד היישובים".

"אני מביא עימי רצון גדול לשנות, לחדש ולרענן את הגישה הקיימת. לשמחתי, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון, לצד שרים שרים ואישי ציבור נוספים, תומכים בי. ראש הממשלה ושר האוצר הם אנשי מפתח חשובים להמשך פיתוחה של בנימין", הוסיף אדלר.

הסקר בחן גם את מידת שביעות הרצון של תושבי בנימין מטיפול המועצה בסוגיית הכבישים והפקקים ב-5 השנים האחרונות בהן כיהן ישראל גנץ כסגן ראש המועצה, הממונה ישירות על תחום זה.

על פי הנתונים 51% ענו שהמצב בכבישים נהיה "גרוע או מאוד גרוע". עוד 22% סבורים שלא חל שום שינוי במצב הכבישים ורק 27% סבורים שחל "שיפור או שיפור גדול" במצב הכבישים.

הסקר לא כלל את תושבי היישובים החרדיים שבמטה בנימין, תל ציון וגני מודיעין.

הסקר בוצע בהזמנת מטה שילה אדלר. מדובר בסקר שאינו מבוסס על שיטה סטטיסטית מוכרת. ולפיכך אי אפשר להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור.