אורנה פרץ מקריית שמונה התארחה בכנסת

אורנה פרץ שהתפרצה בשבוע שעבר לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריית שמונה, התארחה היום (שלישי) בכנסת במסגרת דיון של "השדולה לקידום העצמה נשית בפריפריה''.

באירוע שהתקיים ביוזמת ח"כ לאה פדידה (המחנה הציוני סיפרה פרץ ''מאותו יום שמחאו כפיים לנתניהו - אני הרגשתי שם חשופה, עירומה כי דחפו אותי, כי הרביצו לי, כי קיללו אותי. ומאותו יום המשפחה שלי, אחותי התאומה (כי חושבים שזאת אני) - עוברים מסכת של התעללויות'.

"עברתי שבוע לא פשוט", אמרה, "אני מותקפת מכל מיני כיוונים כי אמרתי אמת. הכי כואב לי שזה מגיע דרך אנשי ליכוד בקרית שמונה, מראש העיר והמשנה לראש העיר ועוד כמה שלא מעניינים אותי".

"אני באה מהפריפריה, אבא שלי קיבל ביום העצמאות את יקיר העיר מטעם הליכוד אבל אני לא רוצה להיות מקוטלגת לא מימין ולא משמאל. אני זועקת זעקה שהגיע הזמן להסתכל על תושבי הפריפריה כמו כל בן אדם שווה, לא רק מתי שצריך אותנו בבחירות ואחרי הבחירות כולם נעלמים", טענה פרץ.

ח"כ פדידה, ממקימות השדולה לקידום העצמה נשית בפריפריה, טענה כי ''הדיבורים של ממשלת ישראל והעומד בראשה על צמיחה של הפריפריה בשנים האחרונות הם דיבורי סרק ללא כל כיסוי – הפריפריה נשארה הרחק מאחור ובמיוחד הפריפריה הצפונית. ומי שנאלצות לשלם את המחיר הכבד ביותר של אותה הזנחה מכוונת ופושעת הן, כרגיל, החוליה החלשה ביותר בפריפריה – הנשים".