שחקני מכבי חוגגים הערב. בדרך לאליפות?
שחקני מכבי חוגגים הערב. בדרך לאליפות?צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מאז נוצחה בתוצאה 2:3 בידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה, מכבי ת"א בלתי ניתנת לניצחון. למעשה, 14 משחקים עברו וזו עדיין לא הפסידה.

התל אביבים שהביסו את השניה בטבלה הפועל חדרה בשבוע שעבר, התארחו הערב (ראשון) אצל הפועל חיפה נטולת המאמן והיכתה בה ללא רחם.

האדומים מחיפה כזכור, הופיעו ללא מאמן כשמאמנם ניר קלינגר בחר להתפטר ובכך הגיעה בפעם החמישית בשבע השנים האחרונות עם מאמן חדש על הקווים - פעמיים זה הצליח עם ניצחון של טל בנין, ושלוש פעמים נכשל. כך גם הערב.

האורחים מת"א פתחו את המשחק בבליץ, ולא איפשרו לחיפאים להיכנס למשחק. כבר בדקה ה-3 עומר אצילי כבש את השער הראשון במשחק, אבי ריקן ניצל טעות קשה של שוער חיפה שטקוס בכדי להכפיל עם הירידה להפסקת המחצית ודור פרץ בדקה ה-79 תקע את המסמר האחרון בקבוצה האדומה של חיפה שאמנם כבשה שער מצמק הערב, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי וזו ממשיכה להתדרדר בטבלת הליגה.

האדומים מחיפה סופרים כבר 7 מחזורים רצופים ללא ניצחון, ואם מצרפים לכך את סיום העונה שעברה הרי שהיא עומדת על שני ניצחונות בלבד ב-17 משחקי הליגה האחרונים.

מכבי? זו נמצאת בפתיחת העונה הכי טובה שלה מאז ימי פאולו סוזה ב-2013/14, ונראית כמו האלופה הנכנסת כשהיא במרחק של 10 נקודות מהאלופה בשלוש השנים האחרונות - הפועל באר שבע. קשה לראות מי שיצליח לעצור אותה מלעשות זאת.