סירב. דייטש
סירב. דייטשצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דילים עד להרגע האחרון: במהלך היממה האחרונה הציעו בכירים ב'דגל התורה' למועמד אגודת ישראל לראשות העיר ירושלים, יוסי דייטש, רוטציה על ראשות העיר בתמורה להסרת מועמדותו לטובת משה ליאון.

על פי דיווח ב'כאן רשת ב", על פי ההצעה שהוצעה, אגודת ישראל תתמוך במשה ליאון ובתמורה הוא יפרוש מתפקידו כראש עיר 9 חודשים לפני סוף כהונתו ודייטש יחליף אותו.

על פי הדיווח, דייטש סירב באומרו כי בכוונתו לרוץ עד הסוף. עם זאת, המגעים עדיין נמשכו אתמול בין הצדדים.

ממטה דייטש נמסר כי "אכן הגיעה הצעה כזו ליוסי דייטש מטעם דגל התורה ומטה ליאון, אך היא סורבה מיידית. בדגל התורה כנראה מתגבר החשש מהפסד של ליאון. יוסי דייטש רץ עד הסוף – ובעזרת השם גם ינצח!".

ממטה משה ליאון נמסר בתגובה "מדובר בשקר גס ובניסיון ליצור ספין שקרי. לא הייתה ולא נבראה שום הצעה לרוטציה מצד משה ליאון או מי מטעמו, לא לדייטש ולא למישהו אחר. משה ליאון מתמודד על מנת להיות ראש עיר לתקופה ארוכה".

"ככה זה כנראה כאשר האכזבה והייאוש מתדפקים בפתח. לפתע מתפרסמים סקרים הזויים וכשזה לא עובד מנסים לפזר שמועות שבשקר יסודן. מדובר בספין זול ושקרי. הסיבה לספין השקרי היא אבדן עשתונות מוחלט. דייטש כמו אלקין, יודע שמשה ליאון כנראה ייבחר בסיבוב הראשון ומתקשה לקבל את המציאות הזאת", נמסר.