אסף הראל
אסף הראלצילום: טוויטר

אראל סג"ל וחיים לוינסון שוחחו היום (שלישי) עם איש הבידור אסף הראל, שמתמודד גם הוא לראשות עיריית תל אביב;

הראל התייחס לשני המתמודדים הבולטים שלצידו: "אין הבדל בין רון חולדאי לאסף זמיר - זה רון ומיני-רון. הם יחד כבר 10 שנים. אני האלטרנטיבה האמיתית", אמר הראל.

"אם הייתי חושב שיש הבדל כזה גדול בין זמיר לחולדאי לא הייתי רץ. הם אותו הדבר. הם עשר שנים יחד. זמיר הוא יד ימינו של חולדאי ועוזרו הנאמן, והיה בטוח שחולדאי יעביר לו את השרביט.

"זה שזמיר מהווה פתאום אלטרנטיבה - זה נחמד, אבל זו תדמית של החודשיים האחרונים. פתאום הוא 'מושיע השכונות' בגבעת עמל. אני הייתי שם לפני שנה באירועים אמיתיים ולא ראיתי אותו. הוא יכול להמציא שהוא אנטי חולדאי, אבל זה סתם, הוא הרי בנה עצמו בתור היורש שלו. הבעיה של זמיר זה שחולדאי רע, אז קשה לו פתאום עם תדמית 'החולדאי הצעיר' שבנה לעצמו".

חיים לוינסון, מגיש אורח ותושב תל אביב, הודה שהצביע להראל, ואף סיפר על כך בטוויטר. לוינסון לא תיאר לעצמו את מבול התגובות שהגיע לאחר מכן: "הופצצתי בהודעות מאנשים ששאלו איך אני מצביע למיזוגן הזה שדיבר ככה על רוחמה אברהם, ואפילו לא היה לו את גדלות הלב להתנצל, והמשיך להשפיל אותה אחרי שהפסיד לה. לא ידעתי מה לענות".

כזכור, בשנת 2005 פסק בית המשפט שעל הראל לשלם לחברת הכנסת דאז רוחמה אברהם פיצויים על סך 120 אלף שקלים כיוון שבתוכניתו גינו אותה וקראו לה בשמות שהכתב לא סובל. הראל: "זה לא אני אמרתי, אבל אני לוקח אחריות כי זה היה מערכון סאטירי בתוכנית שלי. היום לא הייתי אומר את זה. העולם השתנה".

עוד הוסיף הראל על התביעה וסיפר: "אני ביקשתי מערוץ עשר שיהיה משפט. חשבתי על חופש הביטוי והרצון שלנו להגן על עצמנו. רוחמה עשתה כל כך הרבה דברים טובים בכנסת, והביקורת שלי עליה הייתה על כך שהיא תקפה אותי על הסתה לרצח ראש הממשלה. אני מצטער על הדברים ולא הייתי חוזר עליהם בחיים. לרוחמה יש הרבה מעלות, ואם פגעתי בה או במשפחתה אני מצר על כך".