משפחת עטר
משפחת עטרבאדיבות המשפחה

שמונת בני משפחת עטר שנספו בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90 יובאו למנוחות היום (רביעי) בשעה 14:30 בבית העלמין בנתניה.

אבל כבד מורגש ברחובות היישוב פסגות בבנימין מאז שנודע כי משפחת עטר כולה נמחקה בדרכה לטיול משפחתי בדרום הארץ: יריב בן 45, שושי בת 47, והילדים: יעקב ישראל בן 12, עטרת בת 11, איילה בת 9, מוריה בת 7, ידיד בן 5 ואביגיל בת 3.

יריב עבד בחברת מחשבים, שושי אישתו היתה מורה לחינוך מיוחד בעמותת קרן אור בירושלים. הילדים למדו בבית הספר היסודי ובגנים בפסגות והבן הבכור למד בישיבה התיכונית מטה בנימין בבית אל.

בני הזוג עטר הגיעה לישוב פסגות לפני כ-13 שנים, זמן לא רב לאחר חתונתם. המשפחה התגוררה בשכונת העי ולפני כשנתיים עלתה לשכונה המרכזית ונטעה את מקומה ביישוב.

תושב פסגות ברוך פנסחוב ספד בגלי צה''ל: "משפחה אצילית שעוטפת את כל מי שסביבה בשמחה שלה. הם היו אנשי חסד ברמה בלתי נתפסת". הרב יוסף וייצן, רב היישוב, אמר "אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש - אבל חשבון נפש על שמונה נפשות אני לא יודע איך לעשות".

מרים דדון, חברתה הקרובה של שושי עטר ז"ל, ספדה לה בכאב "במקום לקבל ממנה חיבוק שמח על בר מצוות בני נצטרך להביא עכשיו חיבוק מסוג אחר. היא הייתה אי של שפיות שתמיד חשבה לטוב".

קצין את״ן דרום סנ״צ שמעון בוטבול

נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה הקטלנית בכביש 90 באזור ים המלח נחקר במשטרה לאחר ששוחרר מבית החולים, ולאחר מכן נעצר בחשד להריגה. הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט בבאר שבע.

מחקירת התאונה עולה כי שני רכבים שנסעו בכביש 90 סמוך לים המלח התנגשו זה בזה. בני משפחת עטר נלכדו בין שרידי הרכב הבוערים ומותם נקבע לאחר שחולצו על ידי צוותי כיבוי אש.

ברכב הנגדי נפצעו עוד שלושה בני משפחה תושבי היישוב גבעון. חובשי מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה בת 52 ונערה בת 12 ופינו אותן במצב בינוני במסוק לבית החולים סורוקה. גבר נוסף כבן 50 פונה אף הוא במצב קל.