בית שמש: נאום הניצחון של עליזה בלוך

ד"ר עליזה בלוך, המועמדת הציונית לראשות העיר בית שמש, ניצחה בבחירות לראשות העיר לאחר שגברה ב-500 קולות על ראש העיר המכהן משה אבוטבול.

בכך היא תהפוך לאישה הראשונה שתעמוד בראשות העיר בית שמש.

במהלך הלילה (חמישי) נספרו 1,300 קולות בבית שמש, בהם כ-300 קולות של הנכים, כאלף קולות של חיילים וכמה עשרות בודדות של אסירים. בתום הספירה התברר כי בלוך סגרה את הפער בן 251 הקולות שהפרידו בינה לבין אבוטבול ואף השיגה יתרון.

עם היוודע דבר ניצחונה נשאה בלוך נאום מחוץ למטה הבחירות שלה.

"עם ישראל מסתכל על העיר בית שמש ומתעורר לתקווה חדשה. בית שמש החליטה לבטל את החומות והמחיצות", אמרה בלוך והוסיפה: "עד כה קצוות ניהלו את השיח ומנעו מאיתנו אפשרות לראות בני אדם, ייצרו לבית תדמית של מקום מנוכר והיום הוכחנו לעצמנו ולחברה הישראלית שאנו מכבדים זה את זה ולא מפלגים".

"כראש עיריית בית שמש אני מתכוונת לעסוק במציאת הטוב והמשותף וביחד נהווה מודל לחברה הישראלית, שכל אחד יחייה את חייו בדרכו שלו בכבוד לאחר. זאת הבשורה היוצאת מכאן", אמרה בלוך.

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בירך את בלוך על ניצחונה.

"בירכתי את עליזה בלוך על זכייתה ההיסטורית בבית שמש. זו היתה מערכה קריטית לעתידה של העיר. תושבי בית שמש בחרו בתקווה, באחדות ובעתיד. סיכמנו להיפגש כבר בשבוע הבא על מנת לבנות תכנית להזנקת החינוך בעיר. משהו חדש מתחיל בבית שמש", כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו.

בלוך, נשואה ואם לארבעה, היא אשת חינוך וניהול בהכשרתה וזכתה בפרסים רבים בתחום החינוך והניהול.

עליזה בלוך
עליזה בלוךצילום: דוברות