בית השלום הדמייה
בית השלום הדמייהיח"צ

מאברהם אבינו, יהושע בן נון, כלב בן יפונה ודוד המלך ועד לימינו אנו - חברון תמיד הייתה ליבה של ההתיישבות היהודית והאחיזה בארץ ישראל.

במהלך כל הדורות יהודים רבים עשו פעמיהם אל קברי האבות ומערת המכפלה כדי לשפוך נפשם בתפילה במקום הקדוש ומלא המשמעות הזה.

"בית השלום" נקנה בממונו ובמאמציו הרבים של מוריס אברהם, מקהילת יוצאי חאלב, בניו יורק. מוריס שמע על תוצאותיו הטראגיות של קרב הגבורה בחורף התשס"ג בליל שבת פרשת "ויצא".

חוליית מחבלים ניסתה לחדור לקרית ארבע על מנת לבצע טבח בתושבים היהודים. בדרכם לקריה נתקלו המחבלים בחיילי צה"ל ובלוחמי צוות הכוננות של קרית ארבע. במקום התפתח קרב עקוב מדם שנמשך שעות ארוכות. חיילינו נלחמו במסירות נפש עצומה, תוך גילויי גבורה של ממש.

במהלך הקרב הממושך בסמטה בסמוך לקריה, נהרגו שנים עשר לוחמים מכוחותינו ובהם מח"ט יהודה אל"מ דרור וינברג הי"ד, שניים מחברי כיתת הכוננות של קרית ארבע חברון, וכן קצין הביטחון של קרית ארבע – יצחק בואניש הי"ד.

בעקבות זאת, החליט מוריס לבסס חיים יהודיים במקום בו נשפך דם יהודי ורכש את בית השלום, שמקבע רצף יהודי בין קרית ארבע חברון למערת המכפלה והשכונות היהודיות.

הזדמנות היסטורית

לא בכל יום נקרית בדרכנו הזדמנות לשנות את ההיסטוריה. לאחר שנים רבות של מאבק משפטי בניצוחה של עמותת "הרחיבי מקום אהלך" העוסקת בגאולת בתים ברחבי העיר חברון, קיבל בית המשפט העליון את טענתם של הרוכשים היהודים של "בית השלום" בחברון. קיים אישור סופי למגורים בבניין והוא עתיד לעבור שיפוץ יסודי ולהיבנות מחדש כבניין הכולל דירות מעוצבות במפרט איכותי.

מגורים ברמה גבוהה, במיקום שורשי

בבניין, שעתיד לעבור שיפוץ, 17 דירות בנות 3 - 5 חדרים אשר יבנו בסטנדרט בנייה גבוה, כולל דלתות יוקרתיות, ריצוף גרניט פורצלן ומטבח גוף סנדוויץ'. גודל הדירות הוא בין 70 – 170 מ"ר, וחלקן כולל גם חצר פרטית. לכל דירה חנייה ובבניין יהיו מעלית ולובי, ועל הגג גינה ירוקה לשירות הדיירים.

הבניין ממוקם במיקום מדהים, על הדרך הראשית המובילה למערת המכפלה ובלב ההוויה החברונית, כ-5 דקות הליכה ממערת המכפלה מצד אחד, ודקות הליכה ספורות מקרית ארבע. במרחק נסיעה של כ-20 דקות בלבד תוכלו לערוך סידורים במרכז הקניות הגדול בצומת גוש עציון.

להודות על ההזדמנות, להזדרז לקחת חלק

כעת, כשהמאבק המשפטי שניהלה עמותת "הרחיבי מקום אהלך" בא אל קיצו, יש לכל יהודי הזדמנות לרכוש דירה במקום הקשור קשרי עבותות בהיסטוריה היהודית מאז ימי המקרא ועד ימינו.

קניית דירה בבית השלום היא לא רק מצווה, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקבוע מושבכם במיקום מיוחד וערכי, או לחילופין, הזדמנות להשקעה משתלמת, שערכי גאולת הקרקע ויישוב ארץ ישראל מאחוריה. רק מעטים יזכו לקחת חלק ולקנות דירה בבית השלום.

המכירה בעיצומה! בואו לקחת חלק בגאולת עיר האבות. לחצו כאן ליצירת קשר ולפרטים נוספים >>