קשה כל כך לעכל את האובדן הקשה הזה
קשה כל כך לעכל את האובדן הקשה הזהצילום: דוברות פסגות

טורניר כדורסל נערך הערב (חמישי) לזכר יעקב ישראל עטר בן ה-12 שנהרג יחד עם הוריו וחמשת אחיו, בתאונת הדרכים המחרידה בכביש ים המלח ביום שלישי האחרון.

בטורניר נפגשו חבריו לקבוצה של ישראל למשחק ראווה מול ילדי היישובים הסמוכים כוכב יעקב ומגרון.

בתחילה אמור היה הטורניר להיות לכל ילדי חוג הכדורסל ביישוב פסגות, אך לאחר התאונה ולבקשת חבריו של יעקב ישראל הוקדש הטורניר לזכרו והוחלט כי הוא ייערך בין חבריו לקבוצה, תלמידי כיתות ז'-ח' וילדי קבוצות הכדורסל מכוכב יעקב ומגרון.

חבריו של יעקב ישראל מספרים כי הוא היה ספורטאי מצטיין אשר אהב לשחק כדורגל וכדורסל, ובשנים האחרונות התאמן בקבוצות הספורט ביישוב. לקראת הטורניר הודפסו חולצות מיוחדות לזכרו, ולפני המשחק נשא דברים מאמן הקבוצה, בועז קשי.

"קשה כל כך לעכל את האובדן הקשה הזה, ולא נתפס שמשפחת עטר המקסימה לא תהיה איתנו עוד. זכיתי לאמן את יעקב ישראל, כבר מכיתה א' ועד חטיבת הביניים, ואתמול בערב כאשר ישבנו עם חבריו לקבוצה החלטנו יחד לקיים טורניר לזכרו, ולהמשיך את הדרך המיוחדת שלו גם על מגרש הכדורסל", אמר קשי.

"אני זוכר במיוחד שהוא היה ילד חברותי אשר שיחק עם גדולים וקטנים ממנו, ובכל פעם שחילקנו את השחקנים לקבוצות הוא שמח על החברים שנבחרו להיות איתו. יעקב ישראל היה פייטר, ולמרות שלא היה אתלט או כדורסלן מצטיין במיוחד הוא הגיע לרמה גבוהה בזכות הרבה מאמץ, ובכל משחק לפני שעלינו למגרש הוא ביקש לשמור על הכוכב של הקבוצה השנייה ורצה אתגר ומשימות לא פשוטות''.

"אנחנו נמשיך את הדרך המיוחדת שלו, והכי טבעי מבחינתנו, זה לעשות את זה עכשיו על מגרש הכדורסל בתקווה להפוך את הטורניר הזה למסורת שנתית כדי לזכור להמשיך ולשחק כדורסל מתוך אהבה, שמחה וגיבוש, תכונות שכל כך אפיינו את יעקב ישראל", הוסיף המאמן.