מעבירים את הלפיד מדור לדור
מעבירים את הלפיד מדור לדורצילום: דובר צה"ל

קבוצה של נכי צה''ל ביקרה השבוע בחטיבת המרום אשר בבסיס ''תל נוף'' של זרוע היבשה, במטרה ליצור מפגש בין נכי צה״ל לחיילי יחידות ההטסה של היום.

בין המבקרים היו אל״ם (במיל׳) ברוך לוי, אחיו של הרמטכ״ל ה-12 רא״ל (במיל׳) משה לוי ז״ל אשר על שמו קרוי הבסיס. בסוף הביקור העניקו נכי צה״ל אות תודה למפקד חטיבת המרום אל״ם ירון סיטבון על שיתוף הפעולה ביניהם.

״את ארגון נכי צה''ל אני מכיר מקרוב", סיפר אל''ם סיטבון. ''גם מאבא שלי וגם מאחי שנפצע קשה כלוחם מילואים מכדור מחבל בזמן מלחמת לבנון השנייה. בלי קשר לגרעין המשפחתי שלי, זהו כבוד והזדמנות גדולה לארח אתכם כאן במרום.

''כולכם מקור השראה עבור כולנו. אתם הדוגמה לציונות, לנחישות ולהגנה על מדינת ישראל. אתם נותנים לנו את הכוח לתת ולהעניק עבור ביטחונה של מדינת ישראל. תודה לכם", הוסיף מפקד חטיבת המרום.

יגאל פרימן, נכה צה״ל וממארגני המפגש, היה צנחן לשעבר אשר עבר קורס צניחה בימיו הראשונים של ביה״ס לצניחה. ״אני גאה להעביר את הלפיד מדור לדור. החכמה היא שהלפיד הזה לא יכבה אלא ימשיך לבעור אפילו בעוצמה גבוהה יותר", אמר.

"טוב לדעת שיש לנו מפקדים כמוכם בצה״ל ולכן אנחנו יכולים להיות רגועים. מה שאנחנו עשינו עושים היום הנכדים במסירות ולא פחות טוב מאיתנו. תודה רבה לכם על כך", הוסיף פרימן.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל