אוהדי בני יהודה. חזק בצמרת
אוהדי בני יהודה. חזק בצמרתצילום: פלאש 90

הפעם האחרונה בה נפגשו בני יהודה והפועל חדרה למשחק ביניהן, היה לפני 20 שנה, בינואר 1998. אז, בני יהודה הביסה בתוצאה 2:4 כשקובי רפואה, מאמן הפועל ת"א כיום, כבש רביעייה לזכותה.

20 שנה עברו, שתי הקבוצות ידעו ימים קשים לא מעטים ומאמנים ושחקנים באו והלכו. 20 שנים והערב (ראשון) השתיים שנפגשו במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל בכדורגל, נפגשו במעין משחק צמרת - כשחדרה במקום השני ואילו הכתומים משכונת התקווה הגיעו מהמקום הרביעי.

וכמו שקרה לעולה החדשה והמפתיעה מחדרה מול מכבי ת"א, במשחק הצמרת הקודם שלה העונה, כך קרה לה גם הערב במשחק הצמרת השני שלה - כשהיא רושמת הפסד שני העונה, הפעם לפחות זה לא נגמר בתבוסה, אלא רק ב-0:2.

בני יהודה, שבמחזור הקודם הביסה בתוצאה 5:1 את בית"ר ירושלים, שלטה במשחק מהרגע הראשון ושוב שחקני חדרה נכנסו להלם ולא הגיבו למתרחש על כר הדשא. לולא חוסר ריכוז מול השער של שחקני הכתומים משכונת התקווה, ההפרש היה יכול להיות שוב גדול במיוחד.

מי ששוב סיפק את הסחורה בבני יהודה היה חלוצה מאוויס צ'יבוטה, שעלה הערב עם שער בדקה ה-20 לראשות טבלת הכובשים של העונה עם שער שישי. 3 דקות מוקדם יותר החמיץ חברו של צ'יבוטה לחוד ההתקפה, החלוץ העולה ירדן שועה בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך בהמשך בישל את השער לחברו להתקפה שירד לספסל כשהוא ממרר בבכי מרוב תסכול.

חדרה, שאוהבת מאוד לכבוש שערים לקראת סיום המשחק, ניסתה לעשות זאת שוב הערב, אך הפעם גם שילמה על כך מחיר כשדור ג'אן המחליף כבש בדקה ה-95 את השער האחרון במשחק שקבע - 0:2 לבני יהודה והפסד שני לחדרה שמגדיל את הפער בפסגה ל-4 נקודות.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס רושמת ניצחון רביעי ברציפות ומשחק שמיני רצוף ללא הפסד. חדרה? אחרי שכבשה שישה מ-12 השערים שלה מהדקה ה-86 ואילך, הפעם זה לא הצליח להם.